Con Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg holder på å ta backup av ett par dvd filmer som begynner bli slitt... Og det jeg lurer på er, hvordan skal jeg brenne de ut igjen, for at de skal virke som vanlig DVD? Har rippet de med DVD Shrink. Og da ble det noe sånne TS filer... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Bruker du nyeste dvd-shrink er det vel bare å rippe orginalplaten og putte i en dvd-r når du er ferdig så brenner dvd-shrink platen for deg.. Vil du ikke dette, kan du velge å rippe til .iso i innstillingene, for så å brenne .iso filen med valgfritt brenneprogram (f.eks Nero). Lenke til kommentar
Con Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Bruker du nyeste dvd-shrink er det vel bare å rippe orginalplaten og putte i en dvd-r når du er ferdig så brenner dvd-shrink platen for deg.. Vil du ikke dette, kan du velge å rippe til .iso i innstillingene, for så å brenne .iso filen med valgfritt brenneprogram (f.eks Nero). Hvor finner jeg nyeste DVD shrink da? Koster det penger? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Du kan laste det ned her. Det er freeware ja. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Du finner massevis av guider på hvordan rippe og brenne DVD-filmer på www.videohelp.com Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvis du har Nero så er jo alt i orden når du har Video_ts filer. Bare velg DVD Video, og dra Video_ts folderen inn i Nero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå