thaNg Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg tenker nå på og kjøpe nytt kabinett. ( Takker for alle tips ) Nå har jeg kommet fram til dette Thermaltake Xaser III Lanfire, eller Thermaltake Xaser Tsunami. Jeg syntes at begge disse 2 kabinettene ser tøffe og folk sier at kjøling er bra nok i begge. Så da lurer jeg ! Hvilken av disse ville dere ha valgt Glad for ALLE svar ! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg tenker nå på og kjøpe nytt kabinett. ( Takker for alle tips ) Nå har jeg kommet fram til dette Thermaltake Xaser III Lanfire, eller Thermaltake Xaser Tsunami. Jeg syntes at begge disse 2 kabinettene ser tøffe og folk sier at kjøling er bra nok i begge. Så da lurer jeg ! Hvilken av disse ville dere ha valgt Glad for ALLE svar ! Jeg har Lanfire, det er et greit kabinett med litt få hd plasser men god luft-gjennomstrømning. + Kjøling +Viftestyring medfølger + Vekt (4 kg tomt, ca. 10 kg fullt) - få cd-brønner - få hd/floppy brønner Jeg har bygd en PC i et Tsunami kabinett med en venn og likte dette mye bedre. + Kjøling + Nok hd brønner + Nok cd-brønner - Noe bråkete vifter (ordnes med en viftekontroll) Jeg ville valgt Tsunami, som ikke eksisterte da jeg kjøpte mitt Lanfire. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 min anbefaling her går på utsende så ville nok valgt Tsunamien pga. mer stilrent og fin finish. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tsunami er nok det bset valget der ja... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har Lanfire og er ikke særlig fornøyd. Det er trangt, dårlig med hdd og cd plasser. Ikke særlig støydempet, lyd kommer lett ut. Eneste fordelene med dette kabinettet er vekten og den medfølgende viftestyringen. Tsunami har mye bedre plass. Støyen vil nok være der med Tsunami også, tror ikke det er store forskjellene på disse når det gjelder støyen. Gå for Tsunami, du vil nok bli mye mer fornøyd med det enn med Xaser III (lanfire). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå