NextoN Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei hei, jeg våknet opp i dag og var bestemt på at jeg skulle formatere. Jeg formaterte og alt gikk som det skulle. Innstalerte driverene og pcen funker bedre en bra. Så tok jeg noen tester av pcen ( 3dmark03 ) det funka helt fint. Så gikk jeg inn på counter-strike og spilte litt. Etter ca en times tid sa det poff i skjermen og det blomstra opp gnister fra skjermen. Det begynte å brenne litt men det slukka seg selv strax. Jeg har denne skjermen her bare i 17 tommer: Hyundai Kjøpte skjermen på psdata, for 2 år siden. Dette her var virkelig dårlig "Håper jeg får dette på garantien" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Du får nok ikke garanti, men reklamasjonsretten er til stede. Send en mail til psdata. Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 shit.. scetchy.. .. håper ikke jeg opplever noe sånt.. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Sier bare "ELENDIG", det skal ikke skje Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 brannfarlig ja.. gå rettens vei, kanskje du blir noen kroner rikere. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Ja kunne svidd av hodet mitt hvis jeg ikke var rask nok med å slå av skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå