Empire of the Sub Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei. Jeg har kun 1 spill til PS2, og det er selfølgelig et slosse spill, Tekken 4. Det er kos å fyre opp et par pils med Tekken 4 og venner. Leter etter andre Slossespill. Noen som har prøvd King Of Fighters ? Det er visst kommet til PS2. jeg prøvde det på en arcade maskin i thailand, da var det råbra. Tror jeg brukte nesten 100kr... Noen anbefalinger ? Lenke til kommentar
levilord Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 sier bare to ord: soul calibur 2 dette er et oppgradert tekken med mange kule våpen, en ganske bra single-player mode, masse ting å unlocke, god multiplayer. Og viktigst: det er bedre enn tekken. et must hvis du elsker slossespill Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Spørs hvilken type fighte spill du liker best, 2D eller 3D ? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Mortal Kombat: Deadly Alliance eller Deception(har ikke prøvd det enda). Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Hjertelig. Skal se om jeg får prøvd dissa hos kamerater eller i butikker. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Brudd på tre-ords-regel = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg