josteinsen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tenkte jeg skulle skaffe meg overspeningsvern for data og tv/stereo anlegget mitt. Kan jeg bare kjøpe en slik (feks) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4144 og sette på en sånn "dings" med 4 uttak til på den slik at jeg får allt data utstyret beskyttet med ett overspenningsvern av den typen? I så fall, vil jeg gjøre det samme med B&O annlegget og B&O Tv'en også. Eller kan dere anbefale noe bedre uten at det koster mer? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er det groveste tilfelle jeg har sett av unngåelse av 3-ordsregelen o.O synes huske at clas ohlson hadde noe billigere (men ikke nødvendigvis bedre). du kan jo ta en tur på nettsidene og se etter, ettersom jeg ikke har tid selv. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hehe.. finn på en bedre overskrift i farten du da Er ikke ute etter det aller billigste, men rimelig utstyr som man kan stole på i større grad enn om man ikke bruker noe ihverfall. Hadde jeg klart meg en et overspenningsvern så kunne jeg brukt litt mer, men siden den ene skal dekke data og den andre skal ta AV utstyret så må jeg tenke økonomi (akkurat flytta så jeg er nesten blakk ) -edit- fant denne som er billigere på komplet, men den har vel ikke "strømfilter" og det er vel vesentlig? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119774&cks=PRL Endret 1. januar 2005 av josteinsen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Anbefaling av overspenningsvern. <-- der har du en helt ok. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Anbefaling av overspenningsvern. <-- der har du en helt ok. hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå