racin Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har to program for å vise temperaturen på CPU-en min. Det ene er: Speedfan (Versjon 4.1.7) Det andre: MSI CoreCenter Problemet er at programmene viser forskjellig temperatur. Hvilket burde jeg stole på? Har hovedkort av typen MSI 875P Neo, og Pentium 4 Northwood som CPU. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har to program for å vise temperaturen på CPU-en min. Det ene er: Speedfan (Versjon 4.1.7) Det andre: MSI CoreCenter Problemet er at programmene viser forskjellig temperatur. Hvilket burde jeg stole på? Har hovedkort av typen MSI 875P Neo, og Pentium 4 Northwood som CPU. Hvilken temperatur viser det forskjellige da? Hvilken tempe, står det i bios? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 skulle tro corecenter var mest presis. Hos meg (3000+, K8N NEO2) viser de bare en grad forskjell (35 mot 36 grader, der speedfan viser 36) Lenke til kommentar
racin Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) BIOS viser CPU temperatur på 26 - 29 grader. Regner med at det er 0 - 5 % last.... Speedfan viser at temperaturen er 25 - 28 grader, selv med 5 - 15 % last. CoreCenter viser derimot at CPU-en er 29 - 31 grader. Med 5 - 15 % last. Hovedkortet ligger på alle 3 målingene på 27 - 28 grader. Endret 1. januar 2005 av ylox Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 da tror jeg mest på corecenter, men det er rart at hk viser noe annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå