Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har du en spesiell musikkartist du samler på album/singler/andre ting av, post samlingen din her! Her er min Iron Maiden-samling: Ikke så stor enda, men det blir mer etter hvert. · 2 Minutes To Midnight 7” Vinyl · A Real Live/Dead One (enhanced, remastered) · Best Of The Beast · Brave New World · Classic Albums: The Number Of The Beast (DVD) · Dance Of Death Limited Edition Gatefold Double 12” Vinyl Picture Disc · Dance Of Death · Eddie's Archive (#02749) · Edward The Great · Fear Of The Dark (enhanced, remastered) · Flight Of Icarus 7” Vinyl · Iron Maiden (enhanced, remastered) · Iron Maiden Fame Tape · Iron Maiden 12” Vinyl · Killers (enhanced, remastered) · Killers Fame 12” Vinyl · Live After Death (enhanced, remastered) · Live After Death Double 12” Vinyl · Live After Death 12” Vinyl Picture Disc Promo · Live At Donington (enhanced, remastered) · Live At Rock Am Ring 2003 (DVD) · No More Lies Limited Edition EP · No Prayer For The Dying (enhanced, remastered) · No Prayer For The Dying 12” Vinyl · Piece Of Mind (enhanced, remastered) · Piece Of Mind 12” Vinyl · Powerslave (enhanced, remastered) · Powerslave 12” Vinyl · Rainmaker Limited Edition DVD Single · Rock In Rio (DVD) · Run To The Hills 7" Red Vinyl (2002 reprint) · Run To The Hills Official Biography 3rd Edition · Sanctuary 12” Vinyl uncensored Maggie Thatcher sleeve · Sanctuary 7” Vinyl censored Maggie Thatcher sleeve · Seventh Son Of A Seventh Son (enhanced, remastered) · Somewhere In Time 12” Vinyl · Somewhere In Time (enhanced, remastered) · Stranger In A Strange Land 7” Vinyl, Poster Cover · The History Of Iron Maiden Part 1: The Early Days (DVD) · The Number Of The Beast (enhanced, remastered) · The Number Of The Beast 12” Vinyl · The Trooper 7” Vinyl · The Wicker Man Limited Edition Clear CD · The X Factor · Virtual XI · Visions Of The Beast (DVD) · Wasted Years Shaped Vinyl Picture Disc · Wildest Dreams · Wildest Dreams Limited Edition DVD Single Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Egentlig ikke. Men jeg har alle albumene til Led Zeppelin + ymse soloalbum fra tida etter bruddet. Ikke veldig spennende. EDIT: Jo, jeg har et signert Spice Girls-album. w00t. Endret 1. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kan vel si jeg samler på Devin Townsend-relatert materiale. Alt av SYL, soloplatene hans, Steve Vai albumet han sang på, Punky Brüster, bootlegs etc. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I Collect blood, skulls and Trü3 Ew0hl M3t3L \\m// skal jeg seriøst poste hele samlinga med mp3'er ?? Det blir ganske mange gb, tror jeg =/ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Mp3s teller ikke, din juksemaker :!: Her er det the real thing som gjelder. På mandag skal jeg kjøpe den nye SYL DVDen, For Those Aboot To Rock. Yay! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ingen MP3-samlinger nei! Her er det kun cd, dvd, vinyl og andre musikkrelaterte gjenstander som er tillatt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ^^merk denne. det eneste jeg har som jeg faktisk hører på i disse dager er vel en cd 'hammerfall - one crimson night', og en cd av jan johansson. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Her er hele min cd-samling Nickelback - Silver side up Extreme - III sides to every story Theater of tragedy - Theater of tragedy Nightwish - Nemo (single) Nightwish - Once (Limited edition) Nightwish - Angels fall first Rammstein - Live aus Berlin Rammstein - Mutter Rammstein - Sehnsucht Rammstein - Reise reise Black Ingvars - Earcandy five Metallica - Load R.E.M. - The best of Turboneger - Scandinavian leather Steve Vai - An anthology Children of bodom - Hatecrew deathroll Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 alle nightwish albumene har eg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Her er hele min cd-samling Har du en spesiell musikkartist du samler på album/singler/andre ting av, post samlingen din her! *host* Endret 1. januar 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) CD: John Frusciante - Shaddows Collide with People Red Hot Chili Peppers - Live in Hyde Park Red Hot Chili Peppers - By the Way Red Hot Chili Peppers - Californication Red Hot Chili Peppers - One Hot Minuite Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magic Red Hot Chili Peppers - Mothers Milk Red Hot Chili Peppers - Freaky Styley DVD: Red Hot Chili Peppers - Funky Monks edit: fjernet det som ikke på noen måte er RHCP-relatert og la til en DVD Endret 2. januar 2005 av suzze Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Her er hele min cd-samling Har du en spesiell musikkartist du samler på album/singler/andre ting av, post samlingen din her! *host* Sorry Da burde du kanskje endre topic-overskriften... Endret 1. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Trodde folk leste selve innlegget også jeg, ikke bare tittelen... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Wuæ, det blir et lite dykk i arkivet..Kan si den i kveld nå jeg ikke få sove alikavel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ikke post hele cd-samlingen din da, som ett par andre her har gjort. Bare post hvis det er noen spesielle artister/band du samler på. ;-) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg må spørre om noe litt ot siden suzze har så mange RHCp cd-er. Albumet Live in Hyde Park, er det en vanlig konsert, med sanger fra de andre cd-ene ? Like sanger, eller er de forskjellige/nye på noen måte ? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg samler på Turboneger. Har følgende: Route Zero 7" Vaya Con Satan 7" Hot Cars And Spent Contraceptives CD (He's A) Grunge Whore 10" EP Never Is Forever CD Turbonegro / Anal Babes split 7" I Got Erection 7" Ass Cobra CD Apocalypse Dudes CD Get It On picture 7" Darkness Forever - between the lines in Hamburg & Oslo CD Alpha Motherfuckers - a tribute to Turbonegro ! CD Fuck The World (F.T.W.) 7" og CDS Scandinavian Leather CD (Leather verison) Sell Your Body 7"og CDS Get It On 7" Der F.C. St.Pauli ist schuld, dass ich so bin ! CD Turbonegro the movie Turbonegro the Reserrection DVD Har planer om å gå til innkjøpt av mere, så snart pengene kommer strømmende inn. EDIT: Eneste spesielle jeg har i samlinga mi må vel være en signert "Folk & Røvere" CD Dans dans dans åppå bordet Endret 2. januar 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har det aller meste av Dream Theater. Men når det gjelder musikk er jeg faktisk ikke typen som samler for å samle... Går for kvalitet, og ikke kvantitet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Her er min Iron Maiden-samling: Ikke så stor enda, men det blir mer etter hvert. · 2 Minutes To Midnight 7” Vinyl · A Real Live/Dead One (enhanced, remastered) · Best Of The Beast · Brave New World · Classic Albums: The Number Of The Beast (DVD) · Dance Of Death Limited Edition Gatefold Double 12” Vinyl Picture Disc · Dance Of Death · Eddie's Archive (#02749) · Edward The Great · Fear Of The Dark (enhanced, remastered) · Flight Of Icarus 7” Vinyl · Iron Maiden (enhanced, remastered) · Iron Maiden Fame Tape · Iron Maiden 12” Vinyl · Killers (enhanced, remastered) · Killers Fame 12” Vinyl · Live After Death (enhanced, remastered) · Live After Death Double 12” Vinyl · Live After Death 12” Vinyl Picture Disc Promo · Live At Donington (enhanced, remastered) · Live At Rock Am Ring 2003 (DVD) · No More Lies Limited Edition EP · No Prayer For The Dying (enhanced, remastered) · No Prayer For The Dying 12” Vinyl · Piece Of Mind (enhanced, remastered) · Piece Of Mind 12” Vinyl · Powerslave (enhanced, remastered) · Powerslave 12” Vinyl · Rainmaker Limited Edition DVD Single · Rock In Rio (DVD) · Run To The Hills 7" Red Vinyl (2002 reprint) · Run To The Hills Official Biography 3rd Edition · Sanctuary 12” Vinyl uncensored Maggie Thatcher sleeve · Sanctuary 7” Vinyl censored Maggie Thatcher sleeve · Seventh Son Of A Seventh Son (enhanced, remastered) · Somewhere In Time 12” Vinyl · Somewhere In Time (enhanced, remastered) · Stranger In A Strange Land 7” Vinyl, Poster Cover · The History Of Iron Maiden Part 1: The Early Days (DVD) · The Number Of The Beast (enhanced, remastered) · The Number Of The Beast 12” Vinyl · The Trooper 7” Vinyl · The Wicker Man Limited Edition Clear CD · The X Factor · Virtual XI · Visions Of The Beast (DVD) · Wasted Years Shaped Vinyl Picture Disc · Wildest Dreams · Wildest Dreams Limited Edition DVD Single du er den eneste jeg kan med handa på hjerte si at jeg er sikklig missundlig på!!!!!! maiden samlinga mi er på: 1.the number of the beast 2.fear of the dark 3.no prayer for the dying 4.someweare in time 5.seventh son of a seventh son 6.brave new world 7.rock in rio 8.edward the great 9.dance of death og rock in rio dvd'en begynt å samle i juli eller no sånt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hehe, Maiden-samlinga mi er jo egentlig ingen ting i forhold til mange andres. Ta en titt på det offisielle Iron Maiden-forumet, så får du se mange syke samlinger. Edit: http://www.ironmaiden.org/showthread.php?t...ight=collection http://www.ironmaiden.org/showthread.php?t...ight=collection http://www.ironmaiden.org/showthread.php?t...ight=collection http://www.ironmaiden.org/showthread.php?t...ight=collection Endret 2. januar 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå