Gronz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei, skal bestille meg nettplass. Har søkt litt rundt på internett, og har ikke funnet noen webhoster som jeg synes passer, med unntak av bluehost.com. Eneste med den hosten er prisene, som ser mistenkelig lave ut. Er det noen som har erfaringer med denne hosten? Lenke til kommentar
KristianU Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei,skal bestille meg nettplass. Har søkt litt rundt på internett, og har ikke funnet noen webhoster som jeg synes passer, med unntak av bluehost.com. Eneste med den hosten er prisene, som ser mistenkelig lave ut. Er det noen som har erfaringer med denne hosten? Du burde velge en host med servere i norge for å få bedre responstid på serveren, og oppetid. Star Dialog har bra oppetid og er billige, samt de er i norge! Anbefales Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Hei,skal bestille meg nettplass. Har søkt litt rundt på internett, og har ikke funnet noen webhoster som jeg synes passer, med unntak av bluehost.com. Eneste med den hosten er prisene, som ser mistenkelig lave ut. Er det noen som har erfaringer med denne hosten? Du burde velge en host med servere i norge for å få bedre responstid på serveren, og oppetid. Star Dialog har bra oppetid og er billige, samt de er i norge! Anbefales Trenger ikke høy responstid på siden. Og oppetiden har vel ingenting med om siden er i utlandet eller i Norge? Uansett har jeg bestillt hosting hos Bluehost, etter at jeg leste en haug med positive reviews og forumposter om dem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 INFO: Webhosting, oversikt, til tjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå