Gå til innhold

Problemer med Gainward


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gidder ikke prøve mer ,har satt inn et Asus g4 ti4600 ultra de luxe funker som bare det, dette er et helt annet kort en det vanlige asus kortet med plastvifte som bråker som bare det, på dette er det kopper kjøler og koppervifte i tillegg er det en stor kopperplate på baksiden, kortet veier faktisk 180 gram mer enn standardverjonen så det sier litt om kjølern

Lenke til kommentar

Har akkurat pakket sammen et Gainward GF4 ti4400 for å sende i retur til komplett.no. Det er ikke kompatibelt med mitt hovedkort (Abit KT7A), og selv om jeg straks skal oppgradere til annet hovedkort, tar jeg ikke sjansen på at det vil virke. Vil sende i retur mens angreretten enda er der. Hvis noen kan fortelle meg hvilke hovedkort de har som det faktisk virker som det skal på, hadde jeg vært fornøyd. Hadde tenkt meg et Asus A7V333 kort.

 

Pål

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-15 12:08, Jakob skrev:

Quote:


Men du ville få samme problem hvis du la inn DX8.1 i Win98, er ikke noe eksklusivt problem for XP dette.


 

Bruker ikke ET, men det funker med mitt ti4200, DX 81 og win98. Ingen problemer.

 

 

 

Nei, og det er fordi du ikke har lagt in ET. Prøv det og se om det er like problemfritt... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...