Gå til innhold

Minne til S700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor stort minne kan jeg kjøre inn i en SE S700?

Du kan kjøpe MS DUO kortene til din S700. Ikke MS DUO pro, de fungerer ikke. Idag finnes det størrelser på opptil 128mb, som er det største for MS DUO kortene. Du kan kjøpe et slikt et her

Endret av jalleks
Lenke til kommentar

Dette er vel grunnen til at når jeg hører fra SE sin side at en telefon kommer med minnekort, at jeg ikke hopper i taket. Sony må alltid kjøre på sin egen teknologi, i dette tilfellet Memory Stick, selv om alle andre firma bruker MMC eller SD kort typer som er mye billigere og man får mye større plass. Jeg synes det er synd for oss forbrukere at Sony ikke kan gi etter på dette punktet.

Ellers, som de andre har sagt, du får MS Duo i maks størrelse på 128MB nå, ikke sikkert de øken den nå som MS Duo Pro går for fullt.

-Heiper-

Lenke til kommentar

Vist nok er forskjellen mellom Memory Stick Duo og Memory Stick Duo pro bare firmware forskjeller på telefonen. Så i teorien skulle Duo pro funket på de fleste SE telefonen med Memory Stick Duo. Dette ettersom med P910a firmware oppdateringen til P900 (som støtter Memory Stick Duo), kan ta Memory Stick Duo pro etter oppdateringen.

Lenke til kommentar
Vist nok er forskjellen mellom Memory Stick Duo og Memory Stick Duo pro bare firmware forskjeller på telefonen. Så i teorien skulle Duo pro funket på de fleste SE telefonen med Memory Stick Duo. Dette ettersom med P910a firmware oppdateringen til P900 (som støtter Memory Stick Duo), kan ta Memory Stick Duo pro etter oppdateringen.

merk deg at man her snakker om en S700. Oppgradering til p910i fra p900 tror jeg ødelegger garantien.

Lenke til kommentar
Sony holder på å lage en Memory Stick Duo på 256MB

Oooooh, revolusjonerende framskritt!

Neste steg burde vel være at de setter ned prisen på memory stick littegrann?

er jo ikke akuratt dyrt da. 128 MB koster rundt 400

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar
er jo ikke akuratt dyrt da. 128 MB koster rundt 400

ehh, feil, det ER dyrt!!!

du får SD kort på 128 MB fra 112 kr Link

for 318 kroner kan du få et SD-kort på 512 MB, og for 455 kr et Mini SD på 512!!!! Link

jeg har vært ericsson fan siden ålesund brant, men jeg blir rett og slett forbanna på sony (og sonyericsson) som alltid bare skal finne på sine egne dyre standarder, det er rett og slett latterlig!

min neste telefon kan fort bli av et annet merke, mye på grunn av disse latterlige kortene. 128 MB er rett og slett ikke nok når du skal ha med deg litt musikk og film. I PDA'en min bruker jeg et 1GB SD kort jeg kjøpte for 500 kroner i USA, det holder, såvidt.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...