kaffi Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvor stort minne kan jeg kjøre inn i en SE S700? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 memorystick duo på 128MB Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) s700i bruker Memory Stick Duo kort, som ifølge Amobil sin prisguide går opp til 128MB. https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...manufacturer_id[]=125&vis_spesialisering=0 Kopier linken Uten peiling forøvrig, går jeg ut ifra det. Endret 1. januar 2005 av ace_ventuora Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Det finnes jo minne brikker på 512mb, Fungerer ikke disse i telefonen? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 de er ikke memory stick duo Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nei. Det er jo forskjellige størelser på dem. Se på bildene her. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hvor stort minne kan jeg kjøre inn i en SE S700? Du kan kjøpe MS DUO kortene til din S700. Ikke MS DUO pro, de fungerer ikke. Idag finnes det størrelser på opptil 128mb, som er det største for MS DUO kortene. Du kan kjøpe et slikt et her Endret 1. januar 2005 av jalleks Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dette er vel grunnen til at når jeg hører fra SE sin side at en telefon kommer med minnekort, at jeg ikke hopper i taket. Sony må alltid kjøre på sin egen teknologi, i dette tilfellet Memory Stick, selv om alle andre firma bruker MMC eller SD kort typer som er mye billigere og man får mye større plass. Jeg synes det er synd for oss forbrukere at Sony ikke kan gi etter på dette punktet. Ellers, som de andre har sagt, du får MS Duo i maks størrelse på 128MB nå, ikke sikkert de øken den nå som MS Duo Pro går for fullt. -Heiper- Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sony holder på å lage en Memory Stick Duo på 256MB Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sony holder på å lage en Memory Stick Duo på 256MB mener Sandisk allerede har dette på markedet i andre land jeg? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sony holder på å lage en Memory Stick Duo på 256MB mener Sandisk allerede har dette på markedet i andre land jeg? har de? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sony holder på å lage en Memory Stick Duo på 256MB Oooooh, revolusjonerende framskritt! Neste steg burde vel være at de setter ned prisen på memory stick littegrann? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vist nok er forskjellen mellom Memory Stick Duo og Memory Stick Duo pro bare firmware forskjeller på telefonen. Så i teorien skulle Duo pro funket på de fleste SE telefonen med Memory Stick Duo. Dette ettersom med P910a firmware oppdateringen til P900 (som støtter Memory Stick Duo), kan ta Memory Stick Duo pro etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vist nok er forskjellen mellom Memory Stick Duo og Memory Stick Duo pro bare firmware forskjeller på telefonen. Så i teorien skulle Duo pro funket på de fleste SE telefonen med Memory Stick Duo. Dette ettersom med P910a firmware oppdateringen til P900 (som støtter Memory Stick Duo), kan ta Memory Stick Duo pro etter oppdateringen. merk deg at man her snakker om en S700. Oppgradering til p910i fra p900 tror jeg ødelegger garantien. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Sony holder på å lage en Memory Stick Duo på 256MB Oooooh, revolusjonerende framskritt! Neste steg burde vel være at de setter ned prisen på memory stick littegrann? er jo ikke akuratt dyrt da. 128 MB koster rundt 400 Endret 3. januar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) er jo ikke akuratt dyrt da. 128 MB koster rundt 400 Og til sammenligning koster 128 mb RS-MMC kun 139 kr. edit: Og enda verre er det om man ser på prisene for Pro Duo kortene. Endret 3. januar 2005 av arehei Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sony holder på å lage en Memory Stick Duo på 256MB Står ikke noe om dette her Tror det bare er ønsketenkning. Men hadde det skjedd hadde jeg blitt glad. Men det jo en grunn til at PRO-kortene kom. Kanskje DUO ikke takler mer enn 128 mb... Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er jo ikke akuratt dyrt da. 128 MB koster rundt 400 ehh, feil, det ER dyrt!!! du får SD kort på 128 MB fra 112 kr Link for 318 kroner kan du få et SD-kort på 512 MB, og for 455 kr et Mini SD på 512!!!! Link jeg har vært ericsson fan siden ålesund brant, men jeg blir rett og slett forbanna på sony (og sonyericsson) som alltid bare skal finne på sine egne dyre standarder, det er rett og slett latterlig! min neste telefon kan fort bli av et annet merke, mye på grunn av disse latterlige kortene. 128 MB er rett og slett ikke nok når du skal ha med deg litt musikk og film. I PDA'en min bruker jeg et 1GB SD kort jeg kjøpte for 500 kroner i USA, det holder, såvidt.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 merk deg at man her snakker om en S700. Oppgradering til p910i fra p900 tror jeg ødelegger garantien. Jeg snakket om de idiotiske forskjellene mellom Duo og Duo pro... Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 er jo ikke akuratt dyrt da. 128 MB koster rundt 400 Det er dyrt, jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå