Vizio Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Heisann, har en XML fil jeg bruker i et asp.net prosjekt. Tingen er at når noe skjærer seg mens jeg debugger så låses xml-filen av en eller annen prosess eller et program. Er det noen måte jeg kan finne ut hvilken prosess/program dette er? Eneste som funker for å "låse" opp filen for redigering igjen er å restarte pc'en, noe som ikke er så ønsket hvis noe skulle skjære seg med xml-filen på en "live" webserver... Any ideas? Godt nyttår! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvilket operativsystem bruker du? Men du kan da laste ned Process Explorer. Windows 2000 og XP har delvis like funksjoner dersom du trykke ctrl+alt+delete og velger prosesser. Men Prosessexplorer kan også finne enda mer informasjon om filer/programmer osv. Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Windows XP Edit: Programmet ditt gjorde susen. Tusen takk! Endret 1. januar 2005 av Vizio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå