Gå til innhold

slett denne moderator!


Deadringer

Alder, venner og hat  

106 stemmer

  1. 1. Alder, venner og hat

    • Hater rap, er under 18 og har venner som hater rap
      20
    • Hater rap, er over 18 og har venner som hater rap
      14
    • Hater rap, er under 18 og har venner som liker rap
      24
    • Hater rap, er over 18 og har venner som liker rap
      7
    • Liker rap / har ingen formening verken fra eller til
      39


Anbefalte innlegg

Men ærlig talt, trådstarter m.fl., dere er jævlig trangsynte. Hør på zyklon, dere kan nok lære litt av ham.

 

Edit: Frekk? Kanskje det. Sorry, men du virker som en sneversynt drittunge

 

Word.

javel! hvorfor er du på denne posten i det hele tatt? denne er for folk som IKKE liker rap!

hvorfor i all verden er dere som liker rap her da!

 

det er uansett ikke jeg som oppfører meg som en dritt unge! det er dere som føler at jeg "trakaserer" dere fordi jeg ikke liker musikken deres, så dere må kalle meg alt mulig!

 

javel, jeg begrunner hvertfall hva jeg mener. å jeg er vist den eneste her som gjør det!

 

Mwahahahaha!!! Det var dagens beste laugh.gif

så du kan ikke lese?

les første innlegg da!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å? Du startet altså tråden fordi du forventet bare metal-tryner som kom til å skrive ting som:

 

Stemmer!

Helt enig!

Rap suxx0rz!!

Metal eier! 2k! \m/

 

Lager du en tråd som provosererer en viss mengde av forumbrukerne, må du forvente at du får litt pepper. Når du i tillegg skriver som en fanboy (ja, helt sant) og at du "begrunner svarene dine", så blir det litt ekstra pepper.

Lenke til kommentar
Å? Du startet altså tråden fordi du forventet bare metal-tryner som kom til å skrive ting som:

 

Stemmer!

Helt enig!

Rap suxx0rz!!

Metal eier! 2k! \m/

 

Lager du en tråd som provosererer en viss mengde av forumbrukerne, må du forvente at du får litt pepper. Når du i tillegg skriver som en fanboy (ja, helt sant) og at du "begrunner svarene dine", så blir det litt ekstra pepper.

Takk skal du ha. Du tok ordene ut av min munn :)

Lenke til kommentar
Når du i tillegg skriver som en fanboy (ja, helt sant) og at du "begrunner svarene dine", så blir det litt ekstra pepper.

hvis du trur at bare fordi du er brukermoderator at jeg ikke kommer til å svare til deg som om du var en vanlig bruker blir du skuffa!

jeg har begrunna svarene mine! kan du ikke lese! les første posten min da!

begrundelser begrundelser begrundelser!

 

greit nok at jeg provoserer å får litt pepper, men folk kan fortsatt skrive mer eller mindre høflige svar! selv om jeg er uenig med dere slenger ikke jeg dritt i tryne på dere!

Lenke til kommentar

90% (i dette tilfellet kommersielt) av rap/hiphop er jo sånn "niggah, westside, got much cash, yeah biatch, YOOOO, pimp, my fat ride" klær seg ut som de skulle eid halve verden, de feteste bilene, masse babes, så mye gullkjeder at nakken brekker, har på seg busker slik at de ser ut som de har dritt på seg osv osv

Lenke til kommentar
90% (i dette tilfellet kommersielt) av rap/hiphop er jo sånn "niggah, westside, got much cash, yeah biatch, YOOOO, pimp, my fat ride" klær seg ut som de skulle eid halve verden, de feteste bilene, masse babes, så mye gullkjeder at nakken brekker, har på seg busker slik at de ser ut som de har dritt på seg osv osv

ja! det er denne jeg ikke liker!!!!

Lenke til kommentar

Jeg hater rap som Jay-Z, Nelli, og all den "radio-rappen" der. Ensormig og kjedelig....

 

Derimot er det NOE Eminem som er hørbart (The Marshall Mathers LP) og det er mest pga tekstene, dette er det eneste av nymotens rap jeg hører på.

 

Gammeldags rap som Run-DMC er jo kult, men det blir også kjedlig etter lang nok tid. Men dette er det beste rappen har å tilby spør du meg!

Lenke til kommentar

Jeg vil være med å ikke like rap! :p

 

For øvrig er det verste jeg vet hvite rappere som tror de er negere.... Noen vil sikkert hevde at det ikke er svarte som oppfører seg på en spesiell måte, men at det er rappere som generelt "er sånn". Jeg mener at svarte (eller mørkhudede om du vil) rappere skal få oppføre seg akkurat som de vil (se posten til Jonki som er full av gode eksempel), men at dette er kulturelt og sosialt betinget og at det derfor blir "feil" når eksempelvis Eminem (blæææh) "tror" han er mørkhudet.

 

Et enda verre eksempel finner vi faktisk her i Norge. Her har vi nemlig noen som kaller seg noe slikt som Jå9 og OnkelP, (ikke vet jeg hvordan de egentlig skriver det, men norsk er det i alle fall ikke) og disse syke idiotene fra Oppland nyter tydeligvis å mene, si og gjøre akkurat som de vil (vanligvis motsatt av alle andre), inspirert av mørkhudete getto-amerikanere. Andre eksempel er Gatas Parlament som mente at en enkel løsning på alle problemer ville være å ta livet av Bush....

Lenke til kommentar

er enig med erikindre!

den "hvite" rapper er den værste!!!

den er værre enn mange av disse andre!

men nå har jeg jo lagt meg i grasset å tilstått at det er den "radio rappen" de sender nå til dags jeg ikke liker! så å si det samme om at den gamle er mye bedre igjen og igjen er vel egentlig unødvendig ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...