Gå til innhold

slett denne moderator!


Deadringer

Alder, venner og hat  

106 stemmer

  1. 1. Alder, venner og hat

    • Hater rap, er under 18 og har venner som hater rap
      20
    • Hater rap, er over 18 og har venner som hater rap
      14
    • Hater rap, er under 18 og har venner som liker rap
      24
    • Hater rap, er over 18 og har venner som liker rap
      7
    • Liker rap / har ingen formening verken fra eller til
      39


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn, da er voten lagt til. Jeg har en liten mistanke om at yngre mennesker låser seg fast i musikksmaken til menneskene de omgås, og dermed "hater" rap/metal/trance/pop fordi de ville blitt uglesett av "gjengen" hvis de ikke gjorde det. Jeg ser derfor for meg at alternativ nummer 1 går av med seieren.

 

Personlig stemte jeg på det siste alternativet, da det finnes mye bra musikk i alle sjangre.

Ja dessverre skjer dette hyppig. Sauer hele gjengen.

Lenke til kommentar
Fanboy.

fanboy? haha ja sef er jeg fan av metal! hvertfall de banda jeg liker best!

sier seg selv!!!

Det er jo i enhver sjanger..Bare se på gitar folket, Green Day f.eks

for guds skyld!!!! ikke dra green*gey*day inn i denna chatten! det må være enda værre en rap igjen!

det er faen men hverken heavyrock el metal!

dere kan si hva dere vil, de har aldrig vært, og vil aldri bli metal!

jeg hater ufyslige guttunger som klimprer litt på gitaren og stryker litt over trommene, og trur så at de er metal band!

magan min vrir seg i avsky når jeg ser/hører dette skivpet!

uff nei!

må si meg litt enig men mener at metallica er mer variert og bere vokal mesig enn iron maiden

jeg liker metallica. men jeg lurer ikke meg selv ved å si at han har noe bra stemme. han har en bra metal stemme, men det er bare brøling. det er ikke synging!

40 åringene i tights som hyler i veg på ensformige sanger

jeg må bare spørre. når så du en iron maiden opptreden og hørte en maiden sang sist?

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Jeg har verken møtt noen som har sagt det eller hørt Green Day uttale seg om det, så den lar jeg henge i luften. Men HVIS de hadde spilt noe i metal-sjangeren så kan jo ikke du vite hvordan det ville høres ut, nettopp fordi de ikke gjør det nå.

 

 

Edit: Frekk? Kanskje det. Sorry, men du virker som en sneversynt drittunge :innocent:

Endret av Shio
Lenke til kommentar
Fanboy.

fanboy? haha ja sef er jeg fan av metal! hvertfall de banda jeg liker best!

sier seg selv!!!

Fanboy er en fan som er fantatisk og på en måte idiotisk optatt av yndlingsbandet/sjangeren sin. Akkurat som visse relegiøse er syklig optatt av relegionen sin.

 

Fanboys takler ikke kritikk. Grunnen er nok fordi at de som regel ikke greier å argumenter med noe bere enn "de er best" eller "de suger". Han oppfører seg som at han alltid har rett, selv om han selv innser at han tar så feil som kan det er mulig å gjøre. Han hakker ned på diverse sjangrer for å virke kul.

 

Du virker som du er litt fanboy ja... Og JA det er negativt.

Selv er eg metalfan, men ikke fanboy. Du er en skam for metal. (med mindre du skjerper deg da... men blir så forbanna irritert på sånne som deg. Du gir metal et dårlig rykte.)

Lenke til kommentar
næmmen så frekk vi var i dag da!

ja! men jeg har møtt mange som har kalt green*gay*day metal.

Å herregud.

 

Er det seriøst mulig? "Green "Gay" Day", ahaha. Så morsomt. Hvis du kunne lese ville du kanskje sett at ingen har sagt at Green Day er i nærheten av metal?

 

Og hvordan kan man påstå at metaltekster er SÅ mye bedre enn raptekster? I mye metal som jeg har hørt er det faen ikke så utrolig mye poeng i tekstene. Nightwish (dog symfonisk metal (?)) er et godt eksempel. De har jo ikke noe poeng i tekstene de heller?

 

Ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor jeg må bli satt i bås og at dere tror jeg er storkunde på Flava bare fordi jeg liker rap/hip-hop. Og til dere som hyller gamlegutta i NWA: HVA er så mye bedre med NWA sine tekster i forhold til det som skrives i dag? Det går nok innenfor mye av de samme linjene, iallefall når det gjelder holdning til våpen osv. Hvis man vil høre hiphop med helt forskjellige tekster må man lenger tilbake enn NWA. F.eks. Sugarhill Gang og Grandmaster Flash & The Furious Five.

 

Jeg er hører ikke bare på rap heller. Er masse annet bra, et av favorittbandene mine er RHCP. Men ærlig talt, trådstarter m.fl., dere er jævlig trangsynte. Hør på zyklon, dere kan nok lære litt av ham.

 

Edit: Frekk? Kanskje det. Sorry, men du virker som en sneversynt drittunge

 

Word.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Edit: Frekk? Kanskje det. Sorry, men du virker som en sneversynt drittunge :innocent:

javel, jeg begrunner hvertfall hva jeg mener. å jeg er vist den eneste her som gjør det!

Du virker som du er litt fanboy ja... Og JA det er negativt.

Du er en skam for metal. (med mindre du skjerper deg da... men blir så forbanna irritert på sånne som deg. Du gir metal et dårlig rykte.)

hvorfor det?

fordi jeg liker metal og ikke rap?

jeg har forklart meg, jeg har ikke snappa pga kritikk.

så at du kaller meg fanboy på ditt negative vis, stemmer jo ikke.

 

å hvorfor i all verden skal jeg gi metal et dårlig rykte? fordi jeg liker det bedre enn rap, og tør si det?

vel da får vel heller rap elskere mene at jeg er både "fanboy" og at jeg gir rap et dårlig rykte da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...