Gå til innhold

slett denne moderator!


Deadringer

Alder, venner og hat  

106 stemmer

  1. 1. Alder, venner og hat

    • Hater rap, er under 18 og har venner som hater rap
      20
    • Hater rap, er over 18 og har venner som hater rap
      14
    • Hater rap, er under 18 og har venner som liker rap
      24
    • Hater rap, er over 18 og har venner som liker rap
      7
    • Liker rap / har ingen formening verken fra eller til
      39


Anbefalte innlegg

En annen ting som også irriterer meg grenseløst er blandingen av hiphop og rap. Det er ikke det samme. Rap kan være så mangt som Nelly etc til politisk rap og gangster rap. Hiphop (noe jeg personlig er glad i) kan være ting fra NinjaTunes, Nightmares on Wax, Kruder & Dorfmeister (nå går vi inne triphop også) etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes bra saker innen enhver sjanger, men det dere diskuterer nå er smak. Og det er jo for faen udiskutabelt, noen liker hiphop, og noen liker Britney Spears, respekter det. Det er heller ingen som tvinger dere til å høre på listepop, danseband eller hip-hop av ymse slag.

 

Selv om man liker metal (som jeg regner med en betydelig azndel her gjør) kan man være åpen for nye musikalske erfaringer, i det minste godta at andre er det.

Lenke til kommentar
Jeg tror trådstarter lagde tråden for og forklare hvorfor rap/hip-hop er dårlig!!

 

Og for å understreke en ting:

 

Det er MUSIKKEN vi ikke liker, ikke noe annet!!

Og det er lov til å uttrykke oss og si hva vi mener...

Og ditt poeng er ? Ikke alle kan utrykke seg, men å starte en dødfødt tråd om noe meningsløst ugjennomtenkt kan enhver kjernekar gjøre. Altså det perfekte svaret på trådstarterens innlegg er egentlig følgende :

 

"OK".

Lenke til kommentar

Til Trådstarter:

 

*borte*

 

Forresten, hva for et nick er "Headcleaver"? Ooh, jeg kutter hodet til folk i to. Look at me...

 

Nå som jeg har fått min barnslige stund. Det finnes god hip-hop, det finnes dårlig hip-hop akkurat på samme måte som det finnes god og dårlig metal. Alle sjangre har sine sorte får.

 

Men, det er nå kun min påstand. :)

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Det er ikke vits å diskutere hva som er best av musikk og motsatt.

Denne tråden er for de som hater Rap og Hip-Hop, ikke de som liker det.

Diskusjonen kommer aldri å ta slutt, selv om hvor gode argumenter dere kommer med innenfor sjangeren. (Uansett)

De som liker rap kan lage en tråd som heter post for oss som hater metal/rock osv.. som trådstarteren.

Jeg kommer ikke til å bry meg om noen lager en tråd som heter alle som hater trance. Ser dere poenget?

Lenke til kommentar

Trådstarter begrunnet hvorfor han har sitt syn på rap og hip-hop. Det er mer enn det som kan sies om mange andre som har postet her.

Til de som har rapportert tråden og vil ha den stengt er det bare å si at det må være lov å diskutere musikk på ett saklig grunnlag selv om en vet på forhånd at en ikke blir enige om musikksmak.

Lenke til kommentar
Til de som har rapportert tråden og vil ha den stengt er det bare å si at det må være lov å diskutere musikk på ett saklig grunnlag selv om en vet på forhånd at en ikke blir enige om musikksmak.

Det er nettopp det, på et saklig grunnlag. Jeg syntes ikke trådstarter var mye saklig, og når det legges opp til krangel så du blir nødt til å slette innlegg syntes jeg det er på sin plass å stenge tråden. Du slettet jo innlegg. Da er det like greit å stenge den.

 

Mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
Det er nettopp det, på et saklig grunnlag. Jeg syntes ikke trådstarter var mye saklig, og når det legges opp til krangel så du blir nødt til å slette innlegg syntes jeg det er på sin plass å stenge tråden. Du slettet jo innlegg. Da er det like greit å stenge den.

 

Mitt synspunkt.

Sakligheten kan sikkert diskuteres, spesielt hvis man er uenig, men jeg syntes det på prinsippielt grunnlag er feil at trådstarter og andre skal lide med stengt tråd fordi noen er usaklige. Jeg ser likevel at det av og til er nødvendig å stenge tråder pga dette og ser ikke bort fra at denne vil ende som stengt til slutt.

Lenke til kommentar
Trådstarter begrunnet hvorfor han har sitt syn på rap og hip-hop.  Det er mer enn det som kan sies om mange andre som har postet her. 

Til de som har rapportert tråden og vil ha den stengt er det bare å si at det må være lov å diskutere musikk på ett saklig grunnlag selv om en vet på forhånd at en ikke blir enige om musikksmak.

fint du ser det på den måten!

 

dette var ikke ment som en tråd hvor folk som liker rap og hip-hop skulle komme å slenge dritt i tryne på meg og andre som ikke liker sjangeren!

 

det var ment for at vi kunne diskutere dette i fred og ro. ser ikke ut til at det kommer til å skje.

 

nei jeg kan ikke navna på alle disse rap gangsterne. jeg hører dem på radio både her og der. det er bare kjedlig musikk! dere som sier at jeg skal si hva jeg ikke liker med denne musikken->les min første post!!!

 

Det er nettopp det, på et saklig grunnlag. Jeg syntes ikke trådstarter var mye saklig, og når det legges opp til krangel

har jeg lagt opp til krangel?

nei! det har dere som har svart på tråden min gjordt!!

 

Sakligheten kan sikkert diskuteres, spesielt hvis man er uenig, men jeg syntes det på prinsippielt grunnlag er feil at trådstarter og andre skal lide med stengt tråd fordi noen er usaklige.

fint! så kan vi diskutere videre, og håper på mindre leven!

 

ser ikke bort fra at denne vil ende som stengt til slutt.

sier meg ikke enig her da. skjønner tankegangen, men hvorfor i all verden skal ikke vi kunne diskutere og små "krangle" litt om dette. det skader jo ingen. men kommer alle mulig drittslenging kan jeg skjønne det!

 

Hvis alle kontroversielle tråder skal stenges, så må det revurderes om vi kan kalle dette for et debattforum.

helt enig! hvis poster som denne blir stengt kan vi liksågodt egentlig legge ned store deler av forumet! det ville ikke vært så morro ville det :roll:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

nå syntes jeg det er på tida at dere som liker rap/hip-hop forteller hvorfor dere liker det i steden for å spørre hvorfor jeg ikke liker det. så kanskje jeg kan få et klarere syn på musikken deres.

 

ps: jeg har vært innom de fleste musikk sjangere. så det derre tullet deres med at jeg bare lukka øra for alt som jeg ikke likte er feil. har hørt på alt fra techno og trance til backstreet boys! dette er ikke noe jeg er stolt over!!! bare for å understreke dette!

 

Forresten, hva for et nick er "Headcleaver"? Ooh, jeg kutter hodet til folk i to. Look at me...
det er fra min fortid i rolle spill verden. har ikke noe med musikk å gjøre i det hele tatt!

 

Trådstarter din lille patetiske bæsh. Metallica -> James Hetfield er en av de få vokalistene innen Rock/Metal som kan synge

vel, skulle likt å se han synge noe annet en den samma tonen hele tida. han kommer ikke høyt på toneleiet for å si det sånn! da sprekker både stemmen og buken! men jeg syntes metallica er bra jeg. men at heatfield er en av de best vokalistene innen metal er å gå for langt!

 

ikke de som liker det
fint at noen har skjønt det!

 

Det er ikke jeg som går rundt og kler meg i svart og leker vampyr med vennene og venninnene mine, det er du.
du fikk ikke med deg det jeg skreiv om black metal osv på starten av tråden altså :!:

 

Trådstarter: Hvilke band (hip hop) hater du?
jeg kan ikke navnet på noen av disse. men det er faktisk en jeg liker! gangstas paradise! den er faktsik ganske bra. men når det er 1 blandt millioner, sier vel det sitt!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...