Gå til innhold

slett denne moderator!

Deadringer

Alder, venner og hat  

106 stemmer

1. 1. Alder, venner og hat

• Hater rap, er under 18 og har venner som hater rap
      20
    • Hater rap, er over 18 og har venner som hater rap
      14
    • Hater rap, er under 18 og har venner som liker rap
      24
    • Hater rap, er over 18 og har venner som liker rap
      7
    • Liker rap / har ingen formening verken fra eller til
      39

Anbefalte innlegg

jeg personlig HATER rap! hvertfall dette nymotens dritet som 50cent,nelly, og ikke minst han jay-z(eller hva han heter)osv-dette som kjøres igjen og igjen på raido.en!

hvorfor! jo nå skal dere høre!

en rap er en ensformig dårligkvalitets basstromme etterligning som går i bakrgunn gjennom hele sangen, en hes stemme som prater gjennom sangen(gjerne mye banning) og kanskej en og annen låt som blir klint på igjen og igjen.

det er bare så kjedlig!!! til og med vanlig listepop er bedre!! :sick:

trenger jeg si mer!!!

edit: har lest litt rundt på svara her, og har finni ut at det er den rapen som er populær nå som er værst. den fra 80 og starten av 90 tallet skal vistnok være ganske bra(dette veit ikke jeg noe om, men hvis den ikke er lik den som er nå tildags, må den jo hvertfall være bedre!!)

da er det bedre å høre på heavyrock og metal!(tenker ikke på black metal og slikt nå) hvor vokalistene kan synge.tenker ikke på metallica osv hvor det er den samme hese stemme som går igjen og igjen, nesten som rappen, selv om dette er sinnsykt mye bedre enn rap. da tenker jeg på musikk som Iron Maiden, Guns'n'Roses osv

band hvor vokalisten virklig kan synge!

andre som er enig?

eller er jeg aleine :cry:

edit: har endra litt her. har fått litt endra synspunkter etter å lese de SERIØSE svara jeg har fått her! dere som bare slenger dritt, kan ta dritten å gnin i fjese deres

:!:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg personlig HATER rap!

hvorfor! jo nå skal dere høre!

en rap er en ensformig dårligkvalitets basstromme etterligning som går i bakrgunn gjennom hele sangen, en hes stemme som prater gjennom sangen(gjerne mye banning) og kanskej en og annen låt som blir klint på igjen og igjen.

det er bare så kjedlig!!! til og med vanlig listepop er bedre!!  :sick:

trenger jeg si mer!!!

da er det bedre å høre på heavyrock og metal!(tenker ikke på black metal og slikt nå) hvor vokalistene kan synge.tenker ikke på metallica osv hvor det er den samme hese stemme som går igjen og igjen, nesten som rappen, selv om dette er sinnsykt mye bedre enn rap. da tenker jeg på musikk som Iron Maiden, Guns'n'Roses osv

band hvor vokalisten virklig kan synge!

andre som er enig?

eller er jeg aleine  :cry:

Slapp av... Du er ikke aleine...

Jeg hater Trance og rap/hip-hop!!!

,men da er trance mye bedre enn rap/hip-hop...

Det blir ikke noe kvalitet... Noen beats og folk som tror de er tøffe som snakkesynger :huh:

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

puh! takk pris! da er vi flere ;)

,men da er trance mye bedre enn rap/hip-hop...

ja og det sier sitt!!!!

Jeg har ikke en gang respekt for dem som liker slik musikk. Rap og hip-hop sammen med annen dårlig populærmusikk har ødelagt mye, og gjort det vanskelig for de banda med en ukommers visjon å nå frem.

enig! så mye kvalitet som existerer, så kommer all dritten og skygger for!

nasty greier!

Lenke til kommentar
Gjeeeesp

enig ^^

Jeg elsker trance, house, hardcore, noisecore, black metal, death metal, triphop og masse annet og det siste jeg gidder er å begrense meg til en musikkstil og live by it. Jeg elsker det som er virkelig bra og noe man kan gjennkjenne seg selv i.

Sånn er det med alle. Jeg tror grunnen til at du misliker rap musikken er fordi du har en "indre misslikelse" mot utlendinger eller det wannabe gangster miljøet..

Lenke til kommentar
Gjeeeesp

enig ^^

Jeg elsker trance, house, hardcore, noisecore, black metal, death metal, triphop og masse annet og det siste jeg gidder er å begrense meg til en musikkstil og live by it. Jeg elsker det som er virkelig bra og noe man kan gjennkjenne seg selv i.

Sånn er det med alle. Jeg tror grunnen til at du misliker rap musikken er fordi du har en "indre misslikelse" mot utlendinger eller det wannabe gangster miljøet..

ØY!!! :no:

Jeg har ingenting mot utlendinger!!!

Jeg liker ikke "musikken", det er alt...

Lenke til kommentar
Jeg tror grunnen til at du misliker rap musikken er fordi du har en "indre misslikelse" mot utlendinger eller det wannabe gangster miljøet..

1. jeg har ikke noe mot utlendigner. liker bare ikke musikken.

2. jeg jeg liker ikke wannbe gangsetermiljøet til rappere! det er mer eller mindre patetisk!

Lenke til kommentar

Man kan sammenligne din musikksmak med en fotball-supporter som liker både Manchester United og Liverpool,

eller om du er fra Oslo og heier på Rosenborg.

Du har bare ikke peiling på hva det egentlig er!

Lenke til kommentar
Denne kommer til og bli stengt i løpet av kvelden..

kan godt være, men det er i så fall bare tåplig!

postene som heter vi elsker hip-hop/rap osv som snakker dritt om annen musikk blir ikke stengt. så hvorfor skal ikke vi kunne diskutere detta?

bra sakt

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Man kan sammenligne din musikksmak med en fotball-supporter som liker både Manchester United og Liverpool,

Heh.

For all del, ikke utvid dine musikalske horisonter. Ta på deg skylappene! Schnell, schnell!!

Lenke til kommentar

Heh.

For all del, ikke utvid dine musikalske horisonter. Ta på deg skylappene! Schnell, schnell!!

Ord.

Jeg er ekstremt dypt inni all musikk jeg elsker og det er en god grunn til det også. Det er ikke jeg som går rundt og kler meg i svart og leker vampyr med vennene og venninnene mine, det er du. Jeg lar ikke musikken utforme mitt ytre skall, men lar mitt indre forme musikken jeg hører på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...