Gå til innhold

Litt problemer med 2 skjermer og "diverse modus"

Cloud

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med å få det til å bli sånn som jeg vil ha det med min nye Nec 1770NX og gamle hp7500 (17"). Jeg bruker et 9600XT kort sammen med ATi Catalyst 4.8 og Control Center. Jeg har "Extended Desktop Mode". Er meget fornøyd med dette egentlig. Surfe på Nec skjermen, men hp skjermen viser film.

Men er det mulig å spille f.eks. Counter Strike på Nec mens hp skjermen viser en film? Når jeg prøver dette så ser jeg halve filmen helt til høyre på skjermen til høyre (hp). Har lest litt i den praktfulle guiden som er skrevet av "schmelck" og der står det at jeg da kan bruke "Feature mode/Theatermode". Men dette er vel uaktuelt for da har jeg ikke mulighet til å bruke den skjermen til annet en bare film. Dette kan bli aktuelt når jeg får meg en skjerm til og et pci skjermkort, men ikke nå.

Så er det mulig å tilfredstille mine krav?

Har foresten 1280x1024 og 60Hz på begge skjermene.

Har et annet problem også. Hver gang jeg åpner WinAmp etter å ha restartet pc eller spilt et spill eller lignende så er WinAmp oppe til høyre på skjermen til venstre. Men den skal egentlig være oppe til høyre på skjermen til høyre. Hvorfor går den hver gang tilbake til skjermen til venstre?

EDIT: Har funnet ut at det går ann å spille CS ihvertfall og å se på en film samtidig, men da må jeg spille i 1280x1024.

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve å laste ned et prog som heter "Ultramon"

Det er et program med litt ekstra muligheter når det gjelder skjermer.

Selv har jeg ett AGP kort (MX460) og ett PCI kort (FX5700)

Bruker denne for å kontrollere to prosjektorer på LAN parties, samt at jeg har Winamp og WMP'en gående på høyreskjermen...

Men alt jobbinga foregår på venstre skjerm

Jeg har nettopp tatt i bruk Ultramon, og jeg skal nok få ting til å fungere som jeg vil snart.

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned programmet nå, men hva slags andre muligheter har en en med ATI Catalyst Center? Hva er det dere synes at er så genialt med programmet?

EDIT: Ok, legger merke til mer å mer genialt med det :p

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...