kilogram Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Adware via P2P Selskapet Overpeer, som har spesialisert seg på å fylle fildelingsnettverk med falske filer, har nå laget WMA-filer som installerer adware på P2P-brukeres datamaskiner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Si meg; Er dette virkelig lovlig? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 De som faktisk bruker .wma-formatet(Ola Nordmann) har vel allerede pc-ene sine fulle av spyware, så de merker nok ingenting til dett. Lenke til kommentar
G Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Visste ikke at dette filformatet åpner for spredning av virus og adware. Takk for informasjonen. Finnes noen gode oversikter over hvilke filformater en bør styre unna på grunn av slike sårbarheter? Kanskje det er grunn for Microsoft å mekke litt på filformatet eller med Windows slik at sånn sårbarhet ikke kan utnyttes mer? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Windows Media er et DRITTFORMAT av klasse 1. Og som sagt, Ola Nordmann HAR dataen full i spyware. Det har jeg fått erfare på mine mangen "datafix" missions Menmen, det er jo bare å slutte å bruke dårlige p2p-nettverk da Overpeer = Endret 2. januar 2005 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå