Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 skal snart kjøpe meg et nytt grafikk kort. har kommet fram til at jeg vil ha et 6800gt kort. dette skal ha 256mb gddr3 ram, vanlig gt klokkehastighet osv tenker på dette club3d 6800gt kortet. dere trenger ikke komme med: 1.kjøp heller x800pro vivo å modd det 2. kjøp 6800le å modd det jeg skal ha et fullblods 6800gt kort! men er det noen som veit om noe fullblods 6800gt som er billigere enn club3d kortet? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 skal snart kjøpe meg et nytt grafikk kort.har kommet fram til at jeg vil ha et 6800gt kort. dette skal ha 256mb gddr3 ram, vanlig gt klokkehastighet osv tenker på dette club3d 6800gt kortet. dere trenger ikke komme med: 1.kjøp heller x800pro vivo å modd det 2. kjøp 6800le å modd det jeg skal ha et fullblods 6800gt kort! men er det noen som veit om noe fullblods 6800gt som er billigere enn club3d kortet? Det er det billigste.. uten tvil..? Og det er jo et kongekort, så vil det sikkert klokke bra i tillegg..! Godt valg Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vi har jo prisguiden... Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vi har jo prisguiden... Prisguiden er vel ikke helt til å stole på i alle tilfeller. Eksempelvis trodde jeg at jeg hadde funnet et billig X800pro VIVO kort, og når jeg sjekket linken nærmere var det bare et standard x800pro. Lenke til kommentar
basip Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har det Club3d kortet du snakker om her. Jeg er meget fornøyd! Kjøpte meg i tillegg NV Silencer 5. Nå er det nesten heelt stille, yter bra og ligger på rundt 45 grader i idle Har klokket det til ultra hastighet også anbefales Lenke til kommentar
frodd Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 kjøp et 6800LE og softmod Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) kjøp et 6800LE og softmod dere trenger ikke komme med: 1.kjøp heller x800pro vivo å modd det 2. kjøp 6800le å modd det jeg skal ha et fullblods 6800gt kort! Edit: leif's Endret 1. januar 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 kjøp et 6800LE og softmod klarte ikke holde deg eller hva uansett! noen som veit om vifta på kortet bråker mye? veit det går å bytte til en annen men i så fall hvilke? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ser du har gjort et bra valg,vent til du får kortet da vet du støy og varme.jag fikk med kobberkjøler og kunne regulere viften på kortet(msi)men tror er mange som bruker program til og justere dette..! Lenke til kommentar
GunZozz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hehe.. headcleaver jeg trodde du var ihugga Ati fan men jeg syntes du har gjort det beste valget en person kan gjøre når det gjelder skjermkort, du kan jo lett klokke det til ultra hastigheter.. viften båker litt men jeg annbefaler at du kjøper denne viften: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4007 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 hehe.. headcleaver jeg trodde du var ihugga Ati fan men jeg syntes du har gjort det beste valget en person kan gjøre når det gjelder skjermkort gått over til nVidia er nok ikke det som har skjedd! har aldri vært ati fan heller. er bare realistisk! skulle helst hatt et x800xt pe, men det koster mer enn det smaker! da er det greiere å kjøpe et 6800gt kort å klokke så det yter no av det samme. det smaker det samme som det koster! en bra pris, og forhåpentlig et bra valg! Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er det vanskelig å montere NV silenceren? Noen risiko? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Er det vanskelig å montere NV silenceren? Noen risiko? Ikke noe problemer med å bytte til NV silencer, gjorde det sammen med en kamerat. Det skruer istedenfor klips som fester kjøleren på kortet. Så vi skrudde de hardt fast og det tok ikke mer en 2 min å fjerne og sette på ny vifte. Og ja den gamle vifta bråker. Men han fikk ikke åpnet mer en 2 pipelines. Men med de nye driverne som kom ut fikk han åpnet hele kortet. Før fikk han rundt 6000 i 3dmark 03 Etter alt åpnet seg fikk han rundt 11000 i 3dmark Endret 1. januar 2005 av Inja Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er det ingen 6800gt kort som levers med 16 pipelines? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 alle gjør det :!: Lenke til kommentar
GunZozz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg begynner å bli lei av folk som sier at 6800GT har bare 12 pipes... det har 16 og slik har det alltid vært!! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Til trådstarter: Det der er det billigste 6800gt kortet du får tak i, og ja, det er et fullblods 6800 kort. Jeg hadde planer om og bestille det, men så hadde de det ikke på lager på mpx.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 type minne har de brukt på dette kortet?, burdet være obligatorisk at det står minnetype som er benyttet noe det nesten aldrig gjør (jeg har ikke sett det). Det må bli slutt på denne bingo spilliningen der man håper på å få med bra minnebrikker!! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 6800 Gt har 16 pipes ja. Det er bare de jalla-versjonene til ASUS som ikke har det. (V9999) "hehe.. headcleaver jeg trodde du var ihugga Ati fan" Jeg og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå