aljcj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva anbefales av Panasonic NVGS11 og Sony DCR-HC14? eller er noen andre kameraer bedre i prisklassen 2 000 - 4 000. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har også vært inne på tanken på et Panasonic NVGS11, men jeg har sett litt på canon's mv700i. så jeg lurer på om dette kan være bra Lenke til kommentar
BMP Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sony har jo Carl Zeiss optikk og touchscreen på mange modeller...........en stor fordel når du filmer........ mvh bmp Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sony har jo Carl Zeiss optikk og touchscreen på mange modeller...........en stor fordel når du filmer........ Joda, optikken er viktig (selv om jeg ikke har sammenlignet kameraene opp mot hverandre), men et touchscreen skal være noe å trakte etter skjønner jeg ikke. Jeg har DCR-PC330 med touchscreen. Misliker det kraftig i forhold til det gode, gamle rullerattet jeg hadde på mitt forrige Sony-kamera. Joda, du venner deg til touchscreen og det fungerer greit nok, men det gamle rullerattet var mye enklere å betjene hvis man ønsket å holde kameraet stødig. Lenke til kommentar
vegaroy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Men Panasonic har jo Leica linser og det er ikke akkurat å kimse av det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå