krislarsen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Mr Minde: Du er velkommen til meg, så skal du få se. Henter gjerne inn Panasonicen til formålet. Uansett må jeg derimot påpeke at SONY for en gang skyld har lagd noe bra, for det er langt mellom de virklige perlene fra denne produsenten Hvordan ligger det an med smoothscreenteknologi på Sonyen? Det ville vært kjipt om den er dårligere enn AE700 på det området, i og med at jeg ikke har god nok plass til å sitte lengre vekke fra lerretet enn 3 meter. Jeg vurderer Sony veldig sterkt, men AE700 er jo betydelig rimeligere... Er forresten Sony HS-50 den samme som Cineza HS-50? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jepp, såvidt jeg har forstått det. Kikker på en Sony katalog nå faktisk ("Experience" med en dame på utsiden med lyseblå "blonder") hvor det ikke nevnes. Men navnet Cineza dukker opp dersom man forsøker å bestille den på enkelte webshopper for eksempel her i landet. Eneste detaljen jeg har fått med meg med tanke på forskjellige modeller er HS50 vs HS51, hvor HS51 har Ethernet i front og mini-USB på bakpart? HS50 har ikke "smoothscreen", men kjører andre paneler enn Panasonic. Høyere fillfaktor. Kikker på HS-50 selv. Hadde en demonstrajon på en Toshiba MT200 DLP i en lokal Hifiklubben butikk. Imponerende! Men det tok ikke mer enn et minutt før jeg oppdaget at noe virket "galt", hovedsaklig grunnet at selgeren kom med mye interessant informasjon for en førstegangs projektor kjøper som jeg jo er God service, handler kanskje lerret der. Og plutselig kom regnbue effekten opp ettersom jeg rettet blikket mot bildet. Og denne forsvant ikke... Det skulle ikke mer til enn å bevege hodet litt, eller flytte blikket en anelse. For min del virket fargehjulet forvirrende, og har i grunn og bunn bestemt meg for LCD med tanke på stabilt/rolig bilde. Har også lest en del, og merket meg kommentarer om at Panasonic PTA-E700 virker meget konkurransedyktig sammenliknet med HS50. Derimot er det en del som har kommentert at HS50 virker bedre designet og bedre bygget. Praktisk talt null vertical banding, nesten dobbel så tung som Panasonicen, mindre plast, bedre IRIS kontroll. Vanskelig å vite slikt uten erfaring, men må nesten forsøke å bemerke hva folk mener VB på Panasonicen kan visst løses ved å skru av projektor etter bruk, og screendoor skal være en anelse mer tydelig på HS50. PS: Er ny i projektorverdenen, hvis jeg har skrevet noe feil - slap me Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 http://www.projectorcentral.com/home-theat...-projectors.htm Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 God kveld.. Fikk meg Panasonic PT-AE700 prosjektorn forje uke, og jeg er bare stor fornøyd .. Det er min første prosjektor noen gang, og jeg kan ikke klage. Helt konge å se på DVD filmer, Xbox og PS2.. Så klart og fint bilde når jeg kjører den på dataen. Brukte tvskjermen som dataskjerm før, og nå kan jeg t.o.m lese skrifta på internett, kunne ikke det før.. Kan absolutt anbefale den. Beste kjøp jeg har gjort på lenge. Så du bør kjøpe den. SONY ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå