Wiesen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Lurer på om noen har erfaringer med M-box eller M-Audio Firewire 410 sammen med Logic Pro 6/7? Tenker først og fremst på latency osv. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Firewire 410 er et mye bedre kort enn mbox. Sånn er det med den saken Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Begrunnelse? Har hørt at preampene i Mboxen skal være bedre Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Preampene på mbox'en er ikke noe å skryte av. Du betaler for å få med og kjøre en strippa utgave av protools, og så lenge det er logic som skal brukes er 410 et smartere valg Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Var det jeg var redd for jeg og. Man betaler for ProTools. Har du erfaringer med Firewire 410-kortet eller? Har lest en del på nettet, og virker som det er en del som har ulike problemer med det. Kjennskap til evt. latency? Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 En jeg bor med har det og han bruker det på sin ibook. Fungerer utmerket og meget lav latency. Det er bare to analoge innganger på det, og det kan være et drawback, men ellers har jeg personlig gode erfaringer med det Lenke til kommentar
Wiesen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Men to analoge innganger er vel det samme som på mboxen? Tror ikke jeg har bruk for mer uansett, spiller stort sett inn ett instrument av gangen. Har lest at det har vært en del klatt med drivere osv til firewire 410? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå