adsfiklam Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvordan bruker jeg TV-en som skjerm til spill med et GeForce 6600GT skjermkort? Takk Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) DU kan koble det opp via S-video uttaket på kortet (Om det har det da) Men å spille på tv`er er ikke så bra, har bare prøvd på den ca 5 år gammle 28" oppe i stua. maks oppløsning på den uten å måtte scrolle på bildet er 1024 x ettlerannet, Men Derimot skal du se på filmer også er DET SUPERT! ++Spilla blir uklare I alle fall her blir windows uklar texter er blury`e Er ikke så sikker på NYE skjermer og LCD jeg?! Endret 1. januar 2005 av prixmyo Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Takker :-) Men du mener at en PC ikke kan erstatte en X-Box? At det blir for dårlig bilde. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Xbox-spill er laga for TV. Mest sansynlig har Xbox mye bedre tv-ut-kretser også. I tillegg kommer det mye an på om du bruker composite, s-video eller RGB. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Xbox-spill er laga for TV. Mest sansynlig har Xbox mye bedre tv-ut-kretser også. I tillegg kommer det mye an på om du bruker composite, s-video eller RGB. Så hva er best å bruke da? Composite, s-video eller RGB? Lenke til kommentar
-=Super-Geir=- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har man RGB på TV'en så er jo det alltid best.... Hvis ikke så er SVHS løsningen. Men jeg ser alltid ting på den lyse siden: Kaller bare det slørete bildet for "Extended Picture Smoothing"... Heretter bare kalt EPS.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg tror det er få skjermkort som har RGB ut (til TV). Mener Matrox har det. Jeg har en ekstern duppeditt som har RGB-ut og som passer på alle skjermkort. Kvaliteten på den er så som så men... Endret 2. januar 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå