thaNg Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har nå tenkt til og invistere penger på et nytt kabinett, det skal ha Plexiglass, altså slik at man kan se inn. Men, jeg vil ikke ha noe som er alt for "Spaca" opp, det blir bare stygt! Har noen et forslag til et jeg kan kjøpe ! Tar varmt i mot tips! Hilsen En som Lurer Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) JA! Kjøp deg Thermaltake Va3000 BWA. Dette har vindu,litt lys(Ser tøfft ut men oxo brukanes vis du ikke er fan av det.) og nok med kjøling. Ser pent ut Koster 1300 men da får du med 3 vifter(en bak en i vindu og en forran) Endret 1. januar 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
thaNg Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Takker =) Det kabinettet var faktisk ganske kult ! ¨ Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hmm..dette var litt vanskeligt og finne siden de fleste kabinett til den prisen med sidevindu er meget prega av "gaming" som de kaller det. men fant noen alternativ . Chiftec cx-3 serie m/dør Thermaltake Va1000swa sølv m/sidedør Thermaltake xaser III Lanfire og for en 50 lapp mer får du Thermaltake Xaser winGo Silverstone sort Thermaltake Tsunami sort Dette ble en del thermaltake men på microplex hadde de bare kabinetter som kostet mye mer eller 400kr . så fant litt forkjellig. NB: De fåes i flere farger. Håper dette hjalp deg Mhv Erik_s Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hvorfor ikke gå noe utenom det vanlige å velge et kabbis som heter Noise Control? disse kabinettene er støydempa og veldig bra kvalitet. riktignok følger det ikke med strømforsyning på disse, men dette går det jo an å kjøpe til samtidig eller senere eller før. bestem selv. her er iallefall en link til Noise Control kabinettet jeg har nå: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2085 Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hvorfor ikke gå noe utenom det vanlige å velge et kabbis som heter Noise Control? disse kabinettene er støydempa og veldig bra kvalitet. riktignok følger det ikke med strømforsyning på disse, men dette går det jo an å kjøpe til samtidig eller senere eller før. bestem selv. her er iallefall en link til Noise Control kabinettet jeg har nå: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2085 Han skulle vel ha plexi sidedør. Men er enige i at det var fint. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hvorfor ikke gå noe utenom det vanlige å velge et kabbis som heter Noise Control? disse kabinettene er støydempa og veldig bra kvalitet. riktignok følger det ikke med strømforsyning på disse, men dette går det jo an å kjøpe til samtidig eller senere eller før. bestem selv. her er iallefall en link til Noise Control kabinettet jeg har nå: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2085 Sorry å måtte si det men det var det jævligste kabinettet jeg var sett. ser helt klossete ut! Gå for Thermaltake Tsunami va3000 BWA tøfft kabbinett som kan brukes på LAN og i huset lite minus er det da at firewire,lyd inn/ut og usb er på toppen istendenfor forrann. men dette er IKKE et stort problem. i verste fall har du jo de bak... Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hvorfor ikke gå noe utenom det vanlige å velge et kabbis som heter Noise Control? disse kabinettene er støydempa og veldig bra kvalitet. riktignok følger det ikke med strømforsyning på disse, men dette går det jo an å kjøpe til samtidig eller senere eller før. bestem selv. her er iallefall en link til Noise Control kabinettet jeg har nå: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2085 Sorry å måtte si det men det var det jævligste kabinettet jeg var sett. ser helt klossete ut! Gå for Thermaltake Tsunami va3000 BWA tøfft kabbinett som kan brukes på LAN og i huset lite minus er det da at firewire,lyd inn/ut og usb er på toppen istendenfor forrann. men dette er IKKE et stort problem. i verste fall har du jo de bak... Vel. alle har heldigvis forkjellig smak når det gjelder kabinett. men må si meg enig att Thermaltake Tsunami va3000 BWA er et fint kabinett. billigste pris er btw ca 1100.- http://www.psdata.no/ps.asp?it=108533 Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 da har ikke dere gutta sett mange stygge tower i deres liv. det har jeg å jeg har sett veeeeeeeeeeeeeeeldig mange stygg. skal no altids få til å ordne Plexi plass på Noise Control kabinette mitt også, men jeg gidder bare ikke. liker bare Clean kabinett jeg som ikke det er noe ekstra stæsj i. null neon lys eller lys rør. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) For 400kr til kunne dette blitt ditt Edit: nå er linken fiksa Endret 1. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 For 400kr til kunne dette blitt ditt du har linka til hovedsiden til microplex Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 da har ikke dere gutta sett mange stygge tower i deres liv. det har jeg å jeg har sett veeeeeeeeeeeeeeeldig mange stygg. skal no altids få til å ordne Plexi plass på Noise Control kabinette mitt også, men jeg gidder bare ikke. liker bare Clean kabinett jeg som ikke det er noe ekstra stæsj i. null neon lys eller lys rør. hehe ja jeg har sett VELDIG mange stygge kabinett i mitt liv. Liker best rene stilfulle kabinetter (derfor Lian Li er favoritt) Men vi er her for og hjelpe hverandre Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jess. det er vi. alle erfaringer er viktige å ta med seg. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Beklager jeg tok litt hardt i men...var fortsatt påvirka av gårsdagen... Men jeg synes det var litt klossete. Jeg bestillte mitta tsunami i nov-des og da lå prisen på 1300 men for all del ska ikke bortforklare. Men hvis du ikke like noen av kabbinettene her må du abre lete igjennom alle "hoved" forhandlerne for å finne et kabinnet du liker med gode spesifikasjoner. ellers kan du bruke irc,DC++,forum e.l for å se om folk har funnet noe de liker så kan jo du se om du liker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå