Marcelo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg trenger hjelp til å få i gang Tv Tuner kortet mitt, det er et Pixelview Bt878, det er litt gammelt men vil gjerne få det igang nå?kan dere si meg hva jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 er det et PCI-kort? har du putta det inn? første skritt vil være å åpne opp maskinen og finne fram PCI-portene og dytte det inn... Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) oii, opps. gidde litt vel lite info ja. Jeg har puttet det inn i pci porten, installert program og driver. Jeg finner noen kanaler men det er bare på sånn preview mode eller så finner jeg de ikke, det er sykt merkeligt. så kanskje jeg har intallert feil driver eller gjort noe feil. kan noen forklare meg dette? kanskje jeg bare har søkt etter det på feil måtte? vert greit å fått hjelp, har aldri vert borti et tv tuner kort før. Endret 1. januar 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 har liksom aldri 1.liksom hører IKKE hjemme her! 2.det er flere som har sliti med dette på forumet. søk litt så finner du nok noe! Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 jeg er ikke veldig flink til å søke etter sånne ting, jeg hart faktisk prøvt og fant ikke noe spesielt nyttig info. derfor jeg spør dere? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Xp kompatibel driver http://btwincap.sourceforge.net/download.html Et skikkelig tv-program http://www.chris-tv.com/news.html bruker dette selv og er storfornøyd Endret 1. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Hvordan vett jeg ka jeg skal laste ned i den driver siden? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 ka er forskjellen på sånn Prebuilt Executables og Source code without executables ?? skjønne ikke helt det. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Prebuildt er ferdige drivere som det bare å installere (exe fil) Source code er Kildekoden som du kan kompile med riktig program eller forandre koden slik en vil (bare for program nerder) Det er btwdmdrvinstaller5.3.8.zip du skal laste ned (kunne ikke direktelinke den) Endret 1. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 tror jeg først prøver å installere programet med den driveren så jeg allerede har installert. forstod ikke så mye av den der install menyen te driveren, sånn som modelltype te kortet, det er noe sånnt phillips greie men vett ikke mer en det. Så programet, skal jeg velge lite,standard, eller professional?? og om det følger me sånn ads, spyware eller noe sånt bajs?? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 lite det er gratis og har ingen spyware Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg lastet ned Pro versionen og alt funker fint te nå. sitter å ser på Mtv akkuratt nå, men uten lyd noen så kan hjelpe meg me å få til lyden?? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du må koble til lydkabelen mellom tvkortet og aux ingangen på lydkortet for å få lyd, du bruker samme kabelem som mellom lydkort og cdrom Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) hæ? sorry men jeg skjønte ikke det du forklarte zandro, så må bare spør hva du mente? Endret 2. januar 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg tror jeg vett hva du mener nå. men den kabelen som går mellom cdrom og lydkort bruker ikke jeg nå siden jeg bruker lydkortet som er innebygd i hovedkortet. så et vett ikke hvor jeg skal få tag i en sånn kabel og hvor på hovedkoret jeg skal pluge den kabelen inn. jeg trengte ikke å gjør noe sånt me cd romen på dette hovedkortet siden lydkoret er innbygd Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Det skal være en aux kontakt (grønnfarget) på hovedkortet for tilkobling av enheter som tvkort capturekort o.l som ikke støtter WDM driverstandarden som tilater digital overføring av lyd via PCI bussen for dekoding i selve lydkortet(av kvalitetshensyn da den gamle lydkabelen er tynn har masse støy og gir dårlig lydkvalitet) Grunnen til at du ikke trenger egen audio kable til cdromen er den samme som ovenfor, lyden sendes nå digitalt via IDE kabelen og dekodes i lydkortet. Prøvde å forklare det så enkelt som mulig Endret 2. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå