Gå til innhold

Project Arrow. Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Etter å ha hengt "litt" på forumet har ting gått opp i hodet på meg og jeg har fått interesse for casemodding. Jeg er bare 13 år og har nettopp fått "dremel" wannabe. Stikksag og plansliper har jeg også. Det er første gang jeg betjener disse verktøyene, så ikke forvent altfor mye. Jeg skal ha ramma i gull og fronten, toppen og sidene rødt. Det blir også litt lilla. :p

Data%20006%20rezise.jpg

Her ser du den første pila, den er skjært ut med "dremel" og stikksag, den ble sinnsykt stygg, men skal files til den blir fin og rett.

Data%20005%20rezise.jpg

En litt bedre pil, det var noe lakk der fra før, men det skal fjernes.

Data%20008%20rezise.jpg

Rundt hull til vindu. Skjærte det ikke ut selv, men det er ikke fint.

Data%20009%20rezise.jpg

Fronten som ser ut som LEGO. :p

Tips, kritikk og alt mulig slags ros tas imot med takknemlighet. :!:

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice....u got potecial kid! :thumbup:

Kan si meg enig med at den utrskjeringen ikke var den aller aller beste, men som du vet, øvelse gjør mester. Dessuten kan du alltids rette opp stygge kanter med filing og pussing med fint sandpapir. Men hvis du ha dremmel kan du alltids slipe bort det værste først.

Når det gjelder lakkeringen ville jeg ha lagt på et par lag til for å få den nice fininshen som vi alle vil ha.

Sånn til ettertanke er en worklog mer et proskjekt hvor man går fra ide til ferdig produkt og ikke fullfører alt i en post...så prøv og inkluder hva du tror kunne blitt bra, og få tips å vurdereringer om akkurat hvoradan ting kan gjøres bedre osv.

....eller så kan du gjøre som mange andre her på forumet.. tut og kjør og eget løp... :whistle:

Lykke til videre og happy moddin`

Gode nyttårsønsker fra Prnkstr

Lenke til kommentar

Plexi kan lett lyses opp hvis man driller inn et lite hull i siden (på selve kanten av platen) og setter inn selve ledn der. Men da vil riktig nok bare alle de andre kantene lyse opp...

Midt i platen vil du nemelig ikke se stort av farge i det hele tatt med mindre du får en ripe der eller graverer inn noe mojjo...

Lenke til kommentar

Skal lage en ny front av finèr og har tenkt på disse viftegrillene. List? Kanskje disse LEDsene til å lyse opp graveringa. Viftene lander på disse til 35 kroner. Hva burde jeg kjøpe noe annet av. Kan dessverre ikke lodde. :cry: ( men vil lære meg i nærmeste framtid :w00t: )

Edit: Fiksa link, selv om ingen merka den linken som var feil. :p

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

Nye planer!!

Dataen skal bli svart! Jeg bytter hardware til en P3 500mhz og 256MB PC133 SD-RAM og Voodoo 3dfx 16mb. Det innfører noen problemer, men ikke store. Dessverrre får jeg ikke laga hull til LEDs på sida (for tynn plexi).

Jeg har en ide om å bruke netting på fronten, men har ikke peiling på hvordan man gjør det. Tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...