Khalifen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Etter å ha hengt "litt" på forumet har ting gått opp i hodet på meg og jeg har fått interesse for casemodding. Jeg er bare 13 år og har nettopp fått "dremel" wannabe. Stikksag og plansliper har jeg også. Det er første gang jeg betjener disse verktøyene, så ikke forvent altfor mye. Jeg skal ha ramma i gull og fronten, toppen og sidene rødt. Det blir også litt lilla. Her ser du den første pila, den er skjært ut med "dremel" og stikksag, den ble sinnsykt stygg, men skal files til den blir fin og rett. En litt bedre pil, det var noe lakk der fra før, men det skal fjernes. Rundt hull til vindu. Skjærte det ikke ut selv, men det er ikke fint. Fronten som ser ut som LEGO. Tips, kritikk og alt mulig slags ros tas imot med takknemlighet. :!: Endret 20. januar 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nice....u got potecial kid! Kan si meg enig med at den utrskjeringen ikke var den aller aller beste, men som du vet, øvelse gjør mester. Dessuten kan du alltids rette opp stygge kanter med filing og pussing med fint sandpapir. Men hvis du ha dremmel kan du alltids slipe bort det værste først. Når det gjelder lakkeringen ville jeg ha lagt på et par lag til for å få den nice fininshen som vi alle vil ha. Sånn til ettertanke er en worklog mer et proskjekt hvor man går fra ide til ferdig produkt og ikke fullfører alt i en post...så prøv og inkluder hva du tror kunne blitt bra, og få tips å vurdereringer om akkurat hvoradan ting kan gjøres bedre osv. ....eller så kan du gjøre som mange andre her på forumet.. tut og kjør og eget løp... Lykke til videre og happy moddin` Gode nyttårsønsker fra Prnkstr Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Det er ikke ferdig, men jeg har gjort noe av lakkinga før. Jeg skal ha plexi og (kanskje en katode). Forhåpentligvis kan jeg forsøke å bruke leds til å lyse opp plexien. (hvordan man enn gjør det ) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Synes det ser bra ut... Keep on the good modding Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Plexi kan lett lyses opp hvis man driller inn et lite hull i siden (på selve kanten av platen) og setter inn selve ledn der. Men da vil riktig nok bare alle de andre kantene lyse opp... Midt i platen vil du nemelig ikke se stort av farge i det hele tatt med mindre du får en ripe der eller graverer inn noe mojjo... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Følger med videre. Tror det er litt tidlig å si noe, så jeg ser frem til videre arbeid Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Skal gravere inn en pil eller arrow eller nicket mitt ( sjallabais ). Skal kjøpe maskerings teip imorra og kanskje plexi. Senere skal jeg gå amok på microplex.no. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Skal lage en ny front av finèr og har tenkt på disse viftegrillene. List? Kanskje disse LEDsene til å lyse opp graveringa. Viftene lander på disse til 35 kroner. Hva burde jeg kjøpe noe annet av. Kan dessverre ikke lodde. ( men vil lære meg i nærmeste framtid ) Edit: Fiksa link, selv om ingen merka den linken som var feil. Endret 2. januar 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Mini Update!!! Har fått kjøpt netting, aralditt og maskeringsteip. Har også fått en plate med finer. Plate jeg fikk som av mamma. Nettingen som jeg kjøpte idag. Aralditt og maskerings teip. Verktøy. I morgen blir det kanskje plexi!! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Stili prosjekt! Skal følge med her! Stå på - Mod on! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) bra, men du får ikke lov og sette på netting eller plexi før du har gjort hullet litt rundere bra prosjekt stå på! Endret 3. januar 2005 av stidz Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Stilig! Skal følge med på denne Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Har nå fått plexi og kutta litt. Kuttinga av hullet til plexi. plexi. Pila, men bedre kutta. (er igjen filing). Dett var dett. Skal få pussa litt, og lage fronten + sette på LEDs og knapper fra en annen data. Senere skal jeg kjøpe dilldall fra Microplex. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 skal følge med her min gode venn hehe Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ser bra ut gleder meg til å førlge med her ja Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Denne blir stilig å følge med på! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Nye planer!! Dataen skal bli svart! Jeg bytter hardware til en P3 500mhz og 256MB PC133 SD-RAM og Voodoo 3dfx 16mb. Det innfører noen problemer, men ikke store. Dessverrre får jeg ikke laga hull til LEDs på sida (for tynn plexi). Jeg har en ide om å bruke netting på fronten, men har ikke peiling på hvordan man gjør det. Tips? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nice med den nettingen Stå på Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har lakka litt og pussa "Sjallabais" og en liten pil i plexien. Jeg trenger hjelp om hvordan jeg skal få festa netting på fronten. Jeg må lage nye hull til knapper også. Tips mottas med et takk vis du er heldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå