Navaho-Joe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvilken kjølepasta er best? Har en intel prescott 3ghz... Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har hørt mye bra om Artic silver 5. MEN kan ikke si noe 100% sikkert om att den er best. mhv Erik Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Stemmer vel at Artic Silver 5 er den med best kjøle-egenskaper. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg brukte Spire Silver Greese STARS-700 tror jeg den heter. Funker fint, har 25 grader idle og 35-40 grader load med min Athlon64 3400+. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Artic Silver5 er finfint: Artic Silver5 Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 artic silver 5 leder strøm Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) artic silver 5 leder strøm Derfor AC Ceramique, som er nest best, men leder ikke strøm Edit: leif Endret 2. januar 2005 av Deuz Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) artic silver 5 leder strøm Selvfølgelig gjør den det, det er jo 99.9% sølv. Meningen med den er at den skal overføre varme via CPUens kjerne opptil kjøleren, samtidig dekke de små ujevnhetene en CPU/CPU-Kjøler har. Den skal ikke smøres på andre plasser som overhodet ikke har noe med kjøling og gjøre. Da gjør den stort sett bare skade. Endret 2. januar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 http://overklokking.no/guides/goopguide/index.html Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 artic silver 5 leder strøm Selvfølgelig gjør den det, det er jo 99.9% sølv. Meningen med den er at den skal overføre varme via CPUens kjerne opptil kjøleren, samtidig dekke de små ujevnhetene en CPU/CPU-Kjøler har. Den skal ikke smøres på andre plasser som overhodet ikke har noe med kjøling og gjøre. Da gjør den stort sett bare skade. det som er er at visst jeg kjøper AS5 så kommer jeg til å ødlegge alt =p jeg er så skjelven på handa at jeg kommer til å søle overalt sånn som jeg vanligvis gjør! Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 artic silver 5 leder strøm Ikke ifølge produsenten selv har aldri kotslutta med den jeg ihverifall Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Funker fint oss meg også. MEN så skal du jo ikke ha den på hovedkorte heller da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ermm.. jo. Hvis man bruker vapochill anyway. Hvis den leder strøm så ville det være usikkerå bruke den på Amd prosessorer. Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ermm.. jo. Hvis man bruker vapochill anyway. Hvis den leder strøm så ville det være usikkerå bruke den på Amd prosessorer. å hvorfor det? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 For de amd har åpne komponeter på overflaten, noe intel ikke har. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 For de amd har åpne komponeter på overflaten, noe intel ikke har. Ikke A64, det er bare amd xp som har det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Alle Amd cpuer uten om amd64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå