Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei. Har lenge tenkt på å kjøpe viftestyring til PCen, så eg søkte litt rundt på nettet etter tester av Cooler Master Aerogate II. Då kom eg over en butikk som heter Case-mod.com, og det eg lurer på e: E denne til å stole på? Noen som har handlet herfra? Sender de til Norge, og ka blir frakten på? Vil kjøpe herfra fordi de har Aerogate'n til halv pris nesten, i forhold til Microplex. Også noen spørsmål om viftestyringen: E denne bra? Ka trenger eg? Følger det ledninger med, så eg ikke trenger å kjøpe noe ekstra? Ser på Overclockers Club at det står på Cons(Ulemper) "Complete lack of thermal tape". E dette et stort problem? Trenger eg det? Takker så meget for svar Lenke til kommentar
haakka Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 feilpost. denne skal postes her Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 feilpost.denne skal postes her Nja, e spørsmål om både nettbutikk og hardware, så postet den her... Men en moderator kan flytte den visst han har lyst Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå