jokkakim Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg fant et program her om dagen som jeg likte veldig godt, det heter som sagt FXbox, hvor man kobler gitaren inn i mikrofon inngangen, å man kan legge til effekter, som distortion, AutoWah, Echo, pitch, +fler. er det noen andre som har hørt/prøvd dette programmet. og er det noen andre lignende program som dette? takk for svar =) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har prøvd et par sånne programm og felles for disse er at lyden blir en del forsinket, men det kan også ha noe med lydkortet å gjøre kanskje. Ellers funker effektene greit også har du muligheten til å spille inn det du spiller. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har prøvd et par sånne programm og felles for disse er at lyden blir en del forsinket, men det kan også ha noe med lydkortet å gjøre kanskje. Ellers funker effektene greit også har du muligheten til å spille inn det du spiller. er delay på en del slike program ja, men på nyeste FXbox (2.6) er den ganske liten, ,man merker den ikke ved vanlig spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå