Golding Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei. Har sett meg rundt etter et 512MB MultiMedia-kort, og det eneste jeg har funnet til en grei pris er dette: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43633 Så jeg lurer på om det er noen som vet om dette er kompatibel med SX1? Har sett på andre nettbutikker, men de fleste har ikke 512MB-kort på lager. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 SX1 bruker MMC, MMC og ikke RS-MMC som du refererer til. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 det følger adapter med kortet som gjør at det passer i en vanlig mmc slot Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvorfor kjøp RS-MMc når MMC er billigere? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 fordi han ønsket et 512 kort og fant bare det Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvorfor kjøp RS-MMc når MMC er billigere? Det kan være sånn at han kan bruke minnekortet i fremtidige telefoner (det er veldig få telefoner som blir sluppet ut nå som bruker full-størrelse MMC). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå