Traxco Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg har hatt det, og søker du, så finner du en 11 sider lang tråd om kortet...Hvis du får med kobberkjøleren, bråker det ikke overhodet! Eller, andre vifter vil mest sannsynlig overdøve det. Dessuten klokker det bra..! 425/900 var mitt stabilt på, og jeg brøt 11k grensa i 3D Mark med det 11255 var det vel.. Knallgodt og stabilt kort. Hei, har lest et par tester om kortet. Det virker bra, men jeg fant dessverre ikke den 11 siders tråden du snakket om Forresten jeg synes 30 db er utrolig mye, jeg er synes det bråker når jeg har en 19db cpu vifte, 19db psu og en vifte som kjører på 22,5 db.. Ufff Men jeg lurte på hva slags gpu blokk passer til dette kortet, kan jeg kjøpe helt vanelig 6800 gpu blokk eller må jeg kjøpe en spesiell en..? Funker det med Gt og ultra gpublokk? 30 db er ikke mye,iallefall ikke til grafikkort og være.fins andre kort som bråker mye mere(40-50)skal du lavere enn 30 db bør du finne andre kjøleløsinger.. Man kan vha. en kontakt regulere hastigheden af blæseren fra 2800 RPM til 4000 RPM, eller fra 30 dB til 39 dB. http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=3174 6800 GT,men samme kjøle/vifte system som NU. Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det jeg ikke kjønner er hvorfor har ikke jeg den samme viften og kjøleribben, som dere andre. Min vifte svart og bråker som et udyr. den ligner overhodet ikke den på bildet borsett fra det klistremerket. er det andre som har fått en slik vifte? fredriku kan du være så snill å merke av på bildre hvor den regulatoren er, for jeg finner den ikke. takk jeg bestilte jo dette fra komplett. og da forventer jeg å få den viften som er på bilde. En ting til er at MSI har ikke bilde av 6800 på hjemmesiden, med en slik vifte som jeg har. Endret 3. januar 2005 av Thomaszz Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det jeg ikke kjønner er hvorfor har ikke jeg den samme viften og kjøleribben, som dere andre. Min vifte svart og bråker som et udyr. den ligner overhodet ikke den på bildet borsett fra det klistremerket. er det andre som har fått en slik vifte? fredriku kan du være så snill å merke av på bildre hvor den regulatoren er, for jeg finner den ikke. takk jeg bestilte jo dette fra komplett. og da forventer jeg å få den viften som er på bilde. En ting til er at MSI har ikke bilde av 6800 på hjemmesiden, med en slik vifte som jeg har. Da tar du kontakt med komplett, og sier du vil benytte angrerett. Det står ikke under bildet at selve produktet kan avike fra bildet! Skal se om jeg ikke kan markere det på bilet og legge det ut. Eller du kan legge meg til på msn og få det der Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Flott, får du det til? eller msn? Endret 3. januar 2005 av Thomaszz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå