Hcbr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er det meningen at det skal ta opptil 13sek fra man tar et bilde med blits, til man kan ta et nytt med blits?! Ifølge testen her, så skulle dette kameraet være veldig raskt... Tar jeg uten blits så går det max 1sek, til neste bilde blir tatt, men bruker jo et hav av tid på å fokusere å ladde blitsen. Tar også veldig lang tid å få tatt 1. bilde etter oppstart, hvis blitsen må brukes. Veldig plagsomt når man har et "kodak-moment" Bruker orginale batterier... Mener at kameraet har vært slikt siden jeg kjøpte det for 1,5år siden. Er det noe jeg kan gjøre for å få mindre ventetid? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 tar du bilder på funksjonen måne?? Lenke til kommentar
Hcbr Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Nei! Blir slik uansett hvilken funksjon som brukes, så lenge blitsen brukes... Lenke til kommentar
22will Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvilke batteri bruker du? Merket litt av det samme problemet som du da jeg brukte andre oppladbare enn dem som fulgte med (sony 2100ma). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå