kyrsjo Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 yum install apache php ? Kansje debian? Men ville nok puttet på en 128 MB ram brikke. Regner med at det er SDRAM. Får du kjøpt selv på elkjøp (og komplett virker dyre på dette...) Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Det går vist ikke. Jeg må nemlig installere en boot-loader for å få starte fra cd/diskett, Men får feilmelding med smart boot loader. Hvordan kan den ikke skrive til hardisken? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Du må nok installere det programmet fra dos. Bruk en dos bootdisk (evt last ned fra bootdisk.com) Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Du må nok installere det programmet fra dos. Bruk en dos bootdisk (evt last ned fra bootdisk.com) Da var jeg like langt Grunnen til at jeg skulle bruke det der programmet, er at det ikke virker å boote fra annet enn hardisken. Men med en bootloader som kan lese fra cd/diskett går det... Prøver jeg å velge diskett/cdrom fra bootrekkefølgen, kommer bare en svart skjerm med en blinkende strek i vernstre hjørne.. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Prøv OSL2000 Multi Boot Manager: http://www.osloader.com/download.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå