sull Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt headset, men jeg greier ikke bestemme meg om hvilket. Valget ligger mellom disse 2: 1) Sennheiser PC 150 (evt PC 155) 2) Plantronics audio 90 (evt dsp-500) Hvilket skal jeg velge? 1 eller 2? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 På nettcafeen hvor jeg jobber har vi Plantronics headsettene. Kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd med lyd og mic.. Eneste som er negativt er at etter noen ukers bruk sitter ikke headsettet like godt på hodet... Jeg kan i hvertfall ikke lene hodet mitt tilbake mens jeg har headsettet på uten å måtte holde det igjen, noe som kan bli litt plagsomt i lengden. Men for all del lyden er topp både mic og i selve headsettet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 du vet den andre tråden din ligger redt under? Kunne bare spurt der... Lenke til kommentar
sull Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 nei jeg så ikke den, sry, men no har jeg opprettet denne og det er denne som kommer til å gjøre forskjellen på hvilket av headsettene jeg kommer til å kjøpe, så bare kom med kommentarer folx Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 har sennheiser selv,veit ikke om det er de samme som du nevner,men er utrolig fornøyd Lenke til kommentar
si_men Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har Plantronics headsettet og er extremt fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå