thomassit0 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Har sett at jak & daxter 1 og 2 og Ratchet & Clank 1 og 2 er tilsalgs for 199 og 249 på expert, og lurte på hva anbefaler dere hvis jeg skal ha ett av dem? alle er vel veldig gode kritiker roste spill? Endret 1. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jak 2 er bedre en enern. 3ern bør også satses på. Meget bra plott tvist i begge.... SÅ JAK er et bra valg er vel ikke så vanskelig å tenke seg til hva jeg liker når en ser bilde mitt Endret 1. januar 2005 av Bromlexl Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg ville selv valgt Ratchet & Clank-serien Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er et veldig vanskelig valg du står ovenfor, ingen tvil om det. Personlig ville jeg med 80% sikkerhet valgt Jak and Daxter: The Precursor Legacy og Jak II: Renegade. Synes stemningen er bedre der. Spesielt i The Precursor Legacy. Har hatt eneren av Jak and Daxter samt Ratchet and Clank veldig lenge, og lillebroren min fikk Jak II til jul. Ut i fra dette må jeg si at Jak and Daxter-spilene er ørlite grann bedre enn Ratchet and Clank. Det optimale ville være og sikre seg alle fire spillene, og kose deg med maaaaaaaaaaaaaaange timers spilletid og fire (hvertfall tre) veldig gode historier. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg tror nok jeg ville ha gått for R&C, selv om jeg har mange timer med minner fra J&D også.. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ratchet & Clank II er mitt personlige valg (og da har jeg inkludert Jak 1-3 og R&C 1-3). Lenke til kommentar
Cord Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 R&C! Uten tvil! Spillt begeg seriene, men må si R&C må være de desidert beste platformspillene som er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå