Kanetheheatsink Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hvilken nyttårsaften er det du husker best? og hvorfor? jeg kan jo begynne. -2001 Mamma har bestemt seg for at dette skulle bli en flott nyttårsaften, og det ble det. Hun har en liten ting som kan gravere ("ripe"), så hun kjøpte en del glass og graverte inn navnene på de som skulle komme på hvert sitt glass. Så tok hun veldig seit sukkervann, og smurte det på kantene av glasset, som hun så dyppet i noe sukker eller no så kantene av glasset fikk smak på seg. (det ble akkurat passe søtt, selvom det høres ekkelt ut(?)) Gjestene kommer, vi serverer punsj, så har vi goO0oOd middag, selvom jeg ikke husker helt hva det var.. Og drikken(som var oppi de gode glassene) var en slags.. tjaa.. sinnsyk godt iallefal! Det var 2 ting blandet sammen, så nederst i glassene var det grønt, og øverst var det blått. Og det er seriøst det beste jeg har smakt! Senere dro vi ned til en av de andre gjestene, der vi bare satt og pratet og spiste snacks og hygget oss Etter det, dro alle til bestemoren og bestefaren min, der vi spiste snacks og sånt, for så gå ut og sende opp raketter som vi hadde kjøpt på svenskegrensa. Høres kansje kjedelig ut? Men alle fortjener å ha en nyttårsaften som denne! _________________________ Nå er det din tur Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Min beste nyttårsaften: 2003; Drakk langt og lenge og lengre enn langt. Hadde trondheims feteste rakett og fikk pule ballets dronning. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er med sikkerhet ikke igår! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 nyttårsaften pleier ikke akuratt og ta av så¨mye i mitt liv 1-2timer som var litt morsone, når delte opp en del batteri og sprengte gjørmeklatter Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er med sikkerhet ikke igår! Indeed it wasn't. Jeg kan ikke si jeg har hatt noen vellykket nyttårsfeiring. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 31 desember 2003: Feiret nyttårsaften i London! Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er med sikkerhet ikke igår! Den er jeg med på.... var ca 1 km unna han som fikk rakett i ansiktet og døde... VG Får ta det igjen til neste år... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I går var ganske fett. Siden det var fett. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 1999->2000. årsaken er at jeg midnatt den kvelden traff ei jente jeg ikke har truffet makan til senere. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I år var definitivt den beste, fordi jeg gjorde akkurat hva jeg følte for, fordi denne gangen var ingen av mine venninner der og kunne roe meg ned. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nyttåren ifjor tok helt av. I år var det dritkult men fjorårets freaky sex tok kaken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå