Gå til innhold

Club 3D 6800nu

Blaz3r

Anbefalte innlegg

nå har jeg endelig fått mitt club3d 6800nu kort:) men var selfølgelig så uheldig at jeg ikke fikk åpna de siste 4 pipesene da:( Eller fikk åpna dem, men fikk en del grafikk feil i 3dmark og HL2 da:( men fikk åpna den siste shader uniten da:) får også klokka det til 370/850 stabilt.

er det mange som var så uheldige å ikke fikk åpna pipsene ?

Edit: forresten, noen som vet om de grafikk feila fra de 4 siste pipesene forsvinner ved bruk av en annen driver? den nye 67.02 f.eks ?

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du prøvd med den nyeste rivatuner? har hørt om folk som har klart å åpne flere med dette, som ikke har klart med den gamle versoen

ja lasta ned den nyeste fra guru3d siden....men er vel ikke noe å tenke på i og med at jeg fikk en god del grafikk feil med 16 pipes så betyr vel det bare at de 4 siste er ødelagt. men er jo uannsett fornøyd med kortet....klarte enkelt over 4000 i 3dmark 05 på 370/850, og er mye mulig at kortet klarer mer, har bare ikke testa det enda:P

men øker det ytelsen mye ved å åpne den siste shader uniten? kortet burde vel være litt raskere ved bruk at spill som bruker en del shadere osv ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...