inAte Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Når jeg nå skal formatere pcen for første gang siden jeg fikk den, så lurer jeg på en ting. Når man formaterer blir jo alt innstallert borte, alle drivere, alt. Er det da mulig å starte opp pcen etter formatering og kjøre Cden med operativsystemet jeg skal innstallere? Dvs, funker CD stasjonen når jeg egentlig har avinnstallert den? Eller er det en kommando jeg må kjøre når jeg starter opp pcen igjen for at det skal funke.? hjelp jeg vil ikke formatere uten å vite at jeg ikke må mikke hemningsløst med alt fordi jeg hadde "glemt å tenke på no" har Dell Dimension 4600 windows xp hvis det er info dere trenger Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Du må gå inn i BIOS og velge at den skal boote fra CD-ROM, så putter du OS cd'n i cd-rommen og starter pc'n på nytt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 .. Dvs, funker CD stasjonen når jeg egentlig har avinnstallert den? For å sette spørsmålet ditt i perspektiv: Hvis CD stasjonen ikke funket i det tilfellet, hvordan skulle man da kunne komme i gang med en ny PC, som jo har en helt blank disk? Gjør som VinterUlv sier, du starter installasjonsprogrammet for Windows, det er der man formaterer. Lenke til kommentar
inAte Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Takk jeg skjønte hva du mente hårek, men jeg har hørt om at folk har måttet bruke en ekstern cd stasjon for å kunne lese cden :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå