Dumbo Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg er på LAN og de har satt opp en IRC server. Jeg lurer på om man kan sette opp en bouncer slik at man får et hostname isteden for IP'en? Hvis dere har noen programmer dere anbefaler, de må være for windows, så gjerne skriv det her.. :wink: Takker Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 > Har ikke så mye mer fornuftig å komme med akkurat nå.. < Vil bare minne deg på oppdatert antivirus på IRC, siden det var en innom her med storfangst derfra. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Puffer denne opp igjen.. Quote: Den 2002-06-08 14:11, Dumbo skrev:Jeg er på LAN og de har satt opp en IRC server. Jeg lurer på om man kan sette opp en bouncer slik at man får et hostname isteden for IP'en?Hvis dere har noen programmer dere anbefaler, de må være for windows, så gjerne skriv det her.. :wink: Takker Noen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Vil bare si at det du gjorde der er ikke poppulært av moderatorene. Jeg fikk min post stengt og kraftig refs av mod på gamer.no på grund av det derre der. Til advarsel:denne Vet ikke hvor glad moderatorene her på hw.no er på dette området men d kan man kanskje få en uttalese om hva? Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Ja.. det visste jeg ikke.. Kunne jo ha startet en ny post, vet ikke hvor glade de er for det heller. *Roper på moderator for å få en uttalelse* :wink: På forhånd takk. om dere skulle stenge posten respekterer jeg dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå