xmpl Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Finnes det noen plasser enda som selger f.eks GeForce PRO 32mb DDR. eller GeForce 2 PRO ellerno til en billig penge? :smile: Dem kanke koste stort nå lissom Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Se her!! https://prisguiden.no/vis_kategori....gori=skjermkort Lenke til kommentar
www Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 De få som har Geforce 2 gts pro igjen i butikken selge kortet til den prisen som kortet hadde da det man sluttet og produsere kortet, ja erstatningen er jo Geforce ti (titanium) Ytelsen på ett Geforce 2 gts pro er på samme nivå (SE HER) som ett Geforce 2 ti (Titanium) kort og prisen er omentrent den samme , alt fra 850,- opp til 1600-1700 kr. EKS: Point Of View GeForce2 Ti til 861,- på databutikken. Elller ett ASUS AGP-V7700TIVX GeForce2 Pro til 1484,- på samme butikk. EKS 2: INNO3D GeFORCE2 TIVX 64MB 885.- på itbutikken EKS 3: 3D Blaster GeForce 2 Titanium 64 MB AGP til 833 på itbutikken EKS 4: På QXL.NO som du sikkert får får ca 500 bålls :smile: http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cg...8A43469EF0013A/ Personlig tror jeg det beste kjøpet av disse korta er ett Creative 3DBlaster GeForce2 Titanium 64Mb TV-out Retail AGP )Følger med 2 spill og masse stæsj med retail versjonen :smile: men klarer du deg uten spilla gå får den til 833,- på itbutikken Men men ville nok ha tatt en tur på qxl.no før handlet grafikkort vist det var ett slikt kort jeg var på jakt etter :smile: Ja jeg kjøpte mitt Hercules Prophet II GTS PRO med 64 MB DDR ram og TV-OUT får 800 kr der får ett par mnd siden :smile: (rått , kortet kosta rundt 4000 får 1,5 år siden) Kortet er blått og fancy og er det fetteste kortet jeg noensinne har hatt , ja jeg er positivt overasket over Nvidias 2D grafikk , den har jo blitt bra med dette kortet :smile: Ja hadde ett MX kort får ett år siden og det kortet hadde mye mere uklar 2D :sad: Hadde også ett kyro II kort får 3-4 mnd siden og jeg må si att mitt geforce 2 kort har like bra 2D :smile: Pluss att det har bedre 3D i de fleste spill :smile: Så jeg føler meg virkelig som "Hercules" får tiden når jeg gjør mine sprett og hopp i kingpin og RTCW _________________ MSI Turbo II AMD XP 1500+ 256 MB Apacer SDram Samsung CD-RW/DVD Samsung 40 Giga 5400 RPM Samsung SyncMaster 950P 19" Aashima Miditower (350W PSU) Hercules Prophet II GeForce 2 PRO [ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-08 22:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå