gravypressure Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg har et Nikon coolpix 3200, men etter en hard kveld fant jeg ut i dag at linsedekselet foran objektivet manglet. er det noe sted det går an å få kjøpt et slikt deksel/beskyttelse? går det i det hele tatt an å reparere det??? er det evt. en garantisak? kameraet er ikke mer enn 8 mnd... Endret 1. januar 2005 av gravypressure Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg har et Nikon coolpix 3200, men etter en hard kveld fant jeg ut i dag at linsedekselet foran objektivet manglet. er det noe sted det går an å få kjøpt et slikt deksel/beskyttelse? går det i det hele tatt an å reparere det??? er det evt. en garantisak? kameraet er ikke mer enn 8 mnd... Garantisak? At du har mistet dekselet etter en hard kveld? Det tror jeg du må se langt etter. Tror du bare må gå til en Nikon forhandler og spørre om de kan bestille et slikt deksel fra Nikon (Interfoto). Mulig de må bestille det fra delelageret. Tror ikke så mange butikker har dette som lagervare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå