~sikka~ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei. Jeg forsøkte å oppgradere fra xp home til pro, noe som ikke gikk særlig bra, installasjonen ville ikke fullføre. Når jeg prøver å starte på C: får jeg beskjed om å forsøke å starte i safety mode, noe som ikke fungerer, maskina bare restarter. Jeg har også prøvd å velge "siste kjente gode konfigurasjon" eller hva det heter. Noe som heller ikke fungerer. Jeg har nå installert pro på drive D: og der fungerer den fint, men jeg må jo installere alle program på nytt og alt fungerer ikke hvis jeg kjører derfra. Noen som har noe tips om hvordan jeg kan få fjernet den halvferdige installasjonen på drive C: slik at alt blir som før? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Start opp med den originale Home plata. Trykk "enter" på at du vil installere windows på det første valget, ikke velg reparasjonsvalget. Så godkjenner du lisensen og det bør komme opp en side som forteller deg at du allerede har windows installert på en eller fler av diskene. Velg riktig installasjon her og velg valget for reparasjon. Hvis dette funker er det sånn 50/50 sjanse for at det funker igjen. Edit: hmm, nå som jeg har svart kom jeg plutselig på: Hvorfor poster du dette i en "server" tråd? *doh* Endret 2. januar 2005 av Wraith Lenke til kommentar
Vims Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hva mener du med å"oppgradere"fra home til pro. Hva er ditt behov siden du vil bytte. Lenke til kommentar
~sikka~ Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Start opp med den originale Home plata. Trykk "enter" på at du vil installere windows på det første valget, ikke velg reparasjonsvalget. Så godkjenner du lisensen og det bør komme opp en side som forteller deg at du allerede har windows installert på en eller fler av diskene. Velg riktig installasjon her og velg valget for reparasjon. Hvis dette funker er det sånn 50/50 sjanse for at det funker igjen. Edit: hmm, nå som jeg har svart kom jeg plutselig på: Hvorfor poster du dette i en "server" tråd? *doh* Det fungerte desverre ikke Endte opp med å formatere hele greia. Beklager at jeg la posten i feil forum. Vims: Jeg har bruk for IIS, og det kommer jo ikke med home. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå