Xpression Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei, vurderte å kjøpe en Creative Zen Micro, og har hørt en del snakk om en "limted edition" som skulle ha med et ekstra batteri. Jeg har imidlertid ikke funnet noen limited edition, er det noen der ute som vet av en webshop som delger disse? *Håper på raske svar* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 leter selv etter den, tror man kan bestille den fra hjemmesida til Creative. Si ifra hvis du finner den da Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Det skal jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Oh! Er det DERFOR jeg fikk ekstra batteri i min? SWEET! Lenke til kommentar
al(e)x Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har bl.a. sett limited edition på ebay.com, vet ikke om eller hvor denne selges i Norge. Lenke til kommentar
Metz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) jeg bestilte til bruttern og megselv på mpx, vi har tilsammen 4 batterier.. men ikke bli sur på meg om du skulle bestille derfra og kun få et 1 batteri Endret 5. januar 2005 av Metz Lenke til kommentar
[space] Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kjøpte min på Spaceworld ved Oslo City i går, og der lå det 2 batterier i esken. Sto ikke noe om at det var noe special edition e.l. Spaceworld har (hadde i går hvertfall) svart, rød og hvit inne til 2198,- Jeg regna med den var god ut fra omtalen her, men ble faktisk likevel positivt overrasket. [space] Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 far kjøpte ein på expert og det følgte med 2 batterier, den kosta 2198 Lenke til kommentar
moestue Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg kjøpte min på expert på storo. Det stod ingenting om limited edition på den, men det fulgte med 2 batterier osv. Er det noen som har fått vanlig versjon? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Kjøpte meg nå nettopp (2 timer siden ) en Zen Micro, sto ingen ting om Limited Edition på eksen. Men det var 2 batterier Uansett, gleder meg til den er ferdig ladet! Lenke til kommentar
Bebesim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har et batteri til overs hvis det er noen som "mangler" Min Zen micro streiket etter lading og da jeg skulle bytte den hadde de ikke flere igjen:( Det endte med at jeg istedet fikk en Sony NW-HD1 som plaster på såret. Batteri nummer to lå igjen her hjemme og det har jeg ikke bruk for nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå