Radi Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg har tenk til å kjøpe Asus P4C800-E Deluxe med Intel pentium 4 3.0E GHz (Prescott) CPU og Thermalright XP-120 CPU-kjøler. Kommer det til å bli noe problem med å feste CPU-kjøleren på hoved kortet? Endret 1. januar 2005 av Radi Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med å poste på riktig sted? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det omhandler en prosessor, ergo han har på en måte postet riktig. Jeg synes det burde være et eget forum for kjøling, jeg... Utdrag fra ThermalRights hjemmesider: P4C800-E Deluxe *caps mechanically obstruct pipe slightly, cap tilting necessary Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det omhandler en prosessor, ergo han har på en måte postet riktig.Jeg synes det burde være et eget forum for kjøling, jeg... Utdrag fra ThermalRights hjemmesider: P4C800-E Deluxe *caps mechanically obstruct pipe slightly, cap tilting necessary Det er det, Overklokking> Luftkjøling. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det er jo ingen som svarer på spørsmålet mitt jo. Kommer det til å bli noe problem med å feste cpu-kjøleren [ xp-120 ] ? HK: https://prisguiden.no/produkt/8620 CPU: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15189 CPU-kjøler: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d4147&plid=4147 Endret 1. januar 2005 av Radi Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det omhandler en prosessor, ergo han har på en måte postet riktig.Jeg synes det burde være et eget forum for kjøling, jeg... Utdrag fra ThermalRights hjemmesider: P4C800-E Deluxe *caps mechanically obstruct pipe slightly, cap tilting necessary Jo, jeg har nettopp svart deg. Les postene litt bedre da! pronoob: mente ikke et undertema, men liksom et eget forum slik som hardware og overklokking. litt dårlig forklart Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Det omhandler en prosessor, ergo han har på en måte postet riktig.Jeg synes det burde være et eget forum for kjøling, jeg... Utdrag fra ThermalRights hjemmesider: P4C800-E Deluxe *caps mechanically obstruct pipe slightly, cap tilting necessary Jo, jeg har nettopp svart deg. Les postene litt bedre da! pronoob: mente ikke et undertema, men liksom et eget forum slik som hardware og overklokking. litt dårlig forklart jeg sier ikke at det burde vere et egent forum for kjøling, eller alt det andre dritte dere sier. Jeg spør om det kommer til å bli noe problem med å feste cpu-kjøleren på cpu'en på hk'et? er det så J**** vaskelig å svare på det !?!?!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med å poste på riktig sted? Hva med å lese rigtig ... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva med å svare på spørsmålet til trådstarter i stedet for å starte en diskusjon om forumkategorier. Uansett så handler dette mest om kjøling så jeg flytter den fra CPU delen til "Overklokking-->Luftjkjøling og håper responsen står mer i stil til emnet. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Hva med å svare på spørsmålet til trådstarter i stedet for å starte en diskusjon om forumkategorier. Uansett så handler dette mest om kjøling så jeg flytter den fra CPU delen til "Overklokking-->Luftjkjøling og håper responsen står mer i stil til emnet. Bra det er en som forstår noe, spørsmålet, men du svarte ikke på spøsmålet, ingen svarer på spørsmålet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå