Gå til innhold

Ny Flatskjerm for første gang?

Anbefalte innlegg

Denne? er denne bra til spilling, jobbing og surfing?

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10174

Ingen synspunkter på denne skjermen?? :no:

Jeg sitter ved akkurat den skjermen nå, og jeg er strålende fornøyd! En finfin skjerm! Men nå må du ikke la oss presse deg til å kjøpe en dyrere skjerm enn nødvendig, ingen har kommet med gode argumenter for hvorfor de ikke ville kjøpt den. (bortsett fra at det kun er analog inngang, men det virker ikke som du trenger digital)

Men absolutt, FP937s er fantastisk! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne? er denne bra til spilling, jobbing og surfing?

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10174

Ingen synspunkter på denne skjermen?? :no:

Jeg sitter ved akkurat den skjermen nå, og jeg er strålende fornøyd! En finfin skjerm! Men nå må du ikke la oss presse deg til å kjøpe en dyrere skjerm enn nødvendig, ingen har kommet med gode argumenter for hvorfor de ikke ville kjøpt den. (bortsett fra at det kun er analog inngang, men det virker ikke som du trenger digital)

Vurderer denne skjermen sjøl, men eg trur det blir FP937s+ på meg, då prisforskjellen berre er nokre få hundrelappar...

Lenke til kommentar

Uansett kommer (står allerede reklamert på hw.no) Samsung på Komplett.no med en billigere skjerm imorgen. ca. 2300 mener jeg å ha sett. Den er også uten DVI, men skal du ha det billig, så er den sikkert et like bra valg. Vet ikke hvordan spesifikasjoner det er på den, men går for å være rimelig bra. Ser bra ut gjør den også...

bertie

Endret av bertie
Lenke til kommentar
Uansett kommer (står allerede reklamert på hw.no) Samsung på Komplett.no med en billigere skjerm imorgen. ca. 2300 mener jeg å ha sett. Den er også uten DVI, men skal du ha det billig, så er den sikkert et like bra valg. Vet ikke hvordan spesifikasjoner det er på den, men går for å være rimelig bra. Ser bra ut gjør den også...

bertie

:thumbdown: 25ms :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja, dette ser bra ut. Jeg har lest testen av skjermen. Og er meget fornøyd. :yes::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...