merl1n Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hayhay og godt nytt år! Her sitter jeg da, men en E700 og knust display. Eneste positive med det, er vel at det er en god grunn til å kjøpe seg ny telefon Bindingstiden min går ut nå den 6. jan, og jeg har planer om å videreføre activetalk abbèt mitt. Har kikket litt på forskjellige telefoner men vet liksom ikke helt hva jeg egntlig vil ha. Mens jeg leser tester av N6630 og SES700 frister de veldig med gode skjermer og bra kamera samt mulighet for mp3, video og andre "morsomme" saker! At det er minnekort og hot-swap er jo absolutt ingen ulempe det heller. Før jeg begynte å peile litt inn på de telefonene jeg har nevnt nå, kikket jeg lenge på Qtek 8010 og var ganske sikker på at det var telefonen jeg hadde lyst på. Morsomt med innebygd messenger og mulighet til å legge inn alt man orker av programmer og tullball. Så siden jeg egentlig ikke helt vet hva jeg vil ha, gidder jeg ikke å ta i bruk skjemaet som ligger her, men håper at dere kan ta utgangspunkt i de telefonene jeg har nevnt nå. Kikket forresten litt på Samsung D500 også, men den virker noe kjedelig i lengden. Håper på gode svar! Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg TRENGER det vel ikke. Men det er jo litt ålreit å kunne legge inn flere programmer å sånt da. At jeg ikke blir lei av mobilen etter 1 mnd. For levetiden på e700 i så måte, var ikke veldig lang. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Den 8010 virker veldig morsom, og jeg ville nok ha gått for den, selv om S700i er den eneste av de du nevner jeg har prøvd. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Sitter fremdeles å leser tester av mobilene.. Det står at det er instant messaging på SE telefonen. Er det noe SMS greier eller er det MSN? Synes egentlig at det må være et must at jeg har muligheten til å koble meg opp mot MSN.. Kunne godt tenkt meg skjermen og kameraet på SE-telefonen i Qtekèn Hva tror dere om Nokiaen? Egentlig er Nokia et ikke-tema for meg, fordi jeg synes de har drevet med så mye rart i det siste, men hva tror dere? edit: tror egentlig jeg kan gå over til å si at S700i ikke er så veldig aktuell og at det heller står mellom 6630 og Qtek. Endret 1. januar 2005 av merl1n Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 jeg ville ha gått for 6630'en Qteken har vel ikke 3G hvis jeg ikke husker feil + at den er dyrere enn nokia'n Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 3G er rett og slett et raskere nett man går tilgang på bare man har en telefon som støtter det? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 3G er rett og slett et raskere nett man går tilgang på bare man har en telefon som støtter det? ja Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) 3G er rett og slett et raskere nett man går tilgang på bare man har en telefon som støtter det? ja Ser ut som du har S700i ? Hva synes du? Hva er ment med instant messnger på den telefonen? Er det mulighet for å koble seg opp mot sin .net passport eller? edit: skrivefeil Endret 2. januar 2005 av merl1n Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis du vil ha MSN anbefaler jeg virkelig Qtek'en. Den har jo det integrert som standard og det fungerer bra. Har hatt alle de du nevner og alle er bra telefoner. Forskjellige, gode telefoner. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Bare at muligheten er ålreit å ha, men om det er msn på telefonen avgjør ikke om jeg kjøper den eller ikke.. Når jeg ser på disse bilene som er tatt med N6630 og S700i må jeg si det virkelig frister Lenke til kommentar
skibum Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Sitter selv med Qtek 8010 og er veldig godt fornøyd. Vurderte både S700 og 6630 men falt tilslutt på Qtek. Grunnen til dette var mye på grunn av størrelse og batteritid, noe som taler veldig for Qtek. Vet iallefall at 6630 gjerne varer 1 dag ved litt aktiv bruk (Mener det også stod i testen her inn) mens jeg kan få både 3 og 4 dager ut av 8010. Funksjonsmessig er vel 8010 og 6630 ganske like, mens S700 ikke har fullt så mange muligheter, mens størrelsesmessig er 8010 overlegen, med større skjerm enn 6630 og er vel omtrent like stor som t630. I mine øyne så er 8010 et soleklart valg foran de to andre pga funksjoner, batteritid og størrelse. Bare spør hvis det er noe du lurer på! Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Takk for et kjempe svar Tror bare jeg må glemme S700i selvom den ser veldig stilig ut og har en kjempeskjerm. Man setter vel større pris på muligheter senere forran en bra skjerm, eller hva? Når det gjelder 6630 er jeg jo egentlig veldig imot Nokia fra fra før, mye pga pappas telefon som vi har slitt evig mye med å få synkronisert mot pc, og Nokia supportens svar på at, "det går bare med innebygd ir i bærbar pc osv, ikke usb-dongle". Sånne ting får meg til å se rødt og gjør at jeg ikke har så veldig mye til overs for de. At den har symbian får så være, selvom det i utgangspunktet frister. Men Windows Mobile 2003 har vel ikke noen færre muligheter en Symbian uansett? Heller litt mot qtekèn igjen her.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva med SE-P910i da? Den er bra, har faktisk bra kamera selv om kun 0.3 mpx, symbian UIQ OS, GOD skjerm, god batterilevetid (sitter med en p900 og lader hver 3 dag), og mulighet mellom å velge touchscreen eller tastatur. Hva synes du om den? Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Den hadde selvfølgelig vært høyaktuell den, om den hadde kostet noe mindre Litt over mitt budsjett.. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva med brukt? Jeg gjorde det med en p900. Fikk alt originalutstyr. Med kvittering. 2 dager gammel for 3100 Du får en p910i for 4500 brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå