fredonor Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har vært borti dette før, men husker ikke hvoordan jeg rettet det: Når jeg skal lagre et bilde fra en webside blir disse automatisk i .bmp-format, og navnet på filen blir "uten navn". Det er ikke ofte jeg lagrer bilder, men irriterende er det uansett. Hva gjør jeg for å få bildene i originalt filformat med en gang? Og: Godt nytt år til ale på forumet! Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er dette når du høyreklikker og trykker "Lagre bilde som" ? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Gå til Verktøy -> Internettinstillinger og tøm midlertidige internettfiler. Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Thank you!! :-) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 For permanent fix, sett ned størrelsen på "Amount of disk space to use". Det holder med 20MB. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Et alternativ kan jo være å bytte til Opera. Har enda ikke hatt det problemet med den browseren. mvh Pantera Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Gå til Verktøy -> Internettinstillinger og tøm midlertidige internettfiler. Og hvis ikke det hjelper?? Vet jeg kan skrive jpg etter filnavnet men skulle gjerne hatt det tilbake som et automatisk valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå