SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Våknet under madrassen til en kompis med hunden sovende oppå madrassen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Våknet under madrassen til en kompis med hunden sovende oppå madrassen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 i år våkna jeg i min egen seng, husker til og med att jeg la meg, i fjor våkna jeg også i min egen seng, uten helt å huske åssen, for 3 år siden våkna jeg på et gulv klokka 8 om morran, vondt her å der pga jeg lå på noen flasker, å jeg hadde et lite brannsår på sideflesket fordi jeg lå intill en radiatorovn ting som var kokvarm.. heldigvis var ikke jeg den eneste som sov over, en lå i senga til kameraten, en på vaskerommet oppi en kleshaug og en sov i hundesenga sammen med hunden naken (hva de gjorde vil jeg ikke vite, men sikkert hyggelig) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 og en sov i hundesenga sammen med hunden naken (hva de gjorde vil jeg ikke vite, men sikkert hyggelig) :!: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 HJemme, syk og ekkel. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 sovnet nesten nede ved en benk på aker brygge, men greide å dra meg hjemover istedet..glad for det Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Våknet i senga til typen min. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg la med hjemme, men våknet ikke før 01.3x den 02.01.05 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg våkna ikke før i dag... og gud veit hva jeg har gjort for noe siden kvelden 31.1... Våkna på en sofa btw... med barberskum over hele meg... Og siden vi snakker om i fjor, så våknet jeg i en dobbelt seng, med diverse objekter: 1 stk fotball som det var tappet all luft ut fra 1 stk nakent kvinnemenneske som sa: "vi må dra på bensinstasjonen og kjøpe en sekk med poteter, så ikke de små barna skal sulte"... Vi var på en hytte på fjellet, nærmeste bensinstasjon 1 times kjøretur, ingen barn.... 1 stk krøllet ludobrett Endret 2. januar 2005 av Feh Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Våkna hos en kompiss... Skjønte lite av ka som skjedde, men men:) Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg våkna i en badstu me dama, inkledd i ullteppe!!! det var styggvarmt!! Sjønner ikke at vi kunne sove der! sikkert 40 grader! nå er jeg syk! faen å.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Få vel tamed i fjor eg også da stakk på nachspie hos en kamerat, som forresten ikkje vare i by`n.Men vi viste kor nøkkelen var da drakk oss enda mere %(/¤# våkna under øverste madrassen til vedkommende med en kamerat opp madrassa(!) våknet med panikktisltand pga World Idol reprisen var begynt for 15 min sia.... Endret 2. januar 2005 av Mala Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Våknet klokken 1530 i SENGA mi Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Våknet 17:30 i min egen seng Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg våknet 18:00 sammen med dama i en kamerat sin seng (som han hadde gjort i stand). Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg våkna opp i en busk relativt tidlig(ca. 06:00). Så gikk jeg å la meg i et parkeringshus. Jeg prøvde å finne noen biler for jeg tenkte de var varme , men eneste bilen som var der var opptatt av to karer... Etter et par timers søvn i parkeringshuset gikk jeg 5km for å komme hjem (det var egentlig bare 1km ) Hjemme var det ingen og jeg satt meg i gården. Og sov sittende til mamma vekta meg. Jaja... Lurer på hva som skjer neste år... Endret 3. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg våknet i en haug med dritposter på forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg