Mala Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hei hei kom nettop hjem fra nachspiel etter vill fest, så eg tenkte eg ville høre kor folk våkna etter fest i går:!: Eg våknet på sofaen til forleldrene av noen veninner av meg, ble vekket av en lærer som låg død drukken ved sia av meg For å vere ærlig så skjønte eg ingenting egntlig, var jo godt kalas stupfull sjøl i går/natt... Detter er klart ein av de beste festene eg har vert med ever!! ble jo sjenket godt av sletka til disse to veninnen tillegg til at sekken min var overfylt med Tuborg sm hadde brakt med meg. Håper å se noen fine inlegg her Ha ett godt nytt år Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Eg våknet på sofaen til forleldrene av noen veninner av meg, ble vekket av en lærer som låg død drukken ved sia av meg For å vere ærlig så skjønte eg ingenting egntlig, var jo godt kalas stupfull sjøl i går/natt... :!: Ser det for meg... :!: Jeg våkna nede i sofaen i stua jeg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg ble vekket i sengen min. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Våkna opplagt i sengen min. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg våknet i senga mi. Hva han sa, og de tre andre foregående. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I 7 tia våknet eg i stolen i ei veldig ekkel stillig, fucka opp ryggen min. Så gjikk eg å la meg i senga. Sist nyttår så våkna eg på ein halv soffa med ein dud oppå meg. Det va lite deili... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sist nyttår så våkna eg på ein halv soffa med ein dud oppå meg. Det va lite deili... :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Våknet opp på baderomsgulvet halvt avkledd. :O Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Våknet i samma seng som bestevennina mi hjemme hos hu. Spist familie frokost sammen med hennes familie nå Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jupp, går for flertallet. Våkna i senga mi for et par minutter siden. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 våknet i sengen min ja.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Var forbløffende nok i senga mi Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Våknet? *Gjespe* Tenker jeg skal legge meg om 4-5 timers tid, i senga mi. Er jeg heldig våkner jeg opp der igjen i morgen tidlig også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Våknet opp på baderomsgulvet halvt avkledd. :O lol? :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er jeg heldig våkner jeg opp der igjen i morgen tidlig også Ja, da ska du vere heldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg