magnus85 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har en svak men veldig irriterendes piping i harddisken min på Dell I8600 når den ikke jobber.. Så for å ikke høre den pipingen hele tiden, så må jeg sette på virustesteren så maskinen for jobbet. Er det noen instillinger jeg kan gjøre? Eller er det harddisken det er noe feil med? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Fant nettopp ut av om winamp står å spiller så hører jeg ikke pipinga, så da må jeg sette på mp3 lista mi og trykke mute på pcn. Men sånn skal det vel ikke være, eller+ Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fant nettopp ut av om winamp står å spiller så hører jeg ikke pipinga, så da må jeg sette på mp3 lista mi og trykke mute på pcn. Men sånn skal det vel ikke være, eller+ har du prøvd å skru av mikrofonen? Det var ivertfall det som var problemet hos meg... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sikker på at det er harddisk? Hadde liknende lyd, men fikk det fjernet ved å deaktivere IR port og strømstyring til USB roothub. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 IR er deaktivert, hadde en lignende lyd tidligere, den ble borte ved å deaktivere IR. Men har ikke deaktivert usb root hub, hvordan gjør jeg det?| Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du må ikke deaktivere USB roothub, sa virker ikke Usb portene Du deaktiverer strømstyringen som sjør det mulig å spare strøm på de i batterimodus. Kontrollpanel -->System-->Enhetsbehandling --> Universal seriell busskontroller -->Usb roothub-->Strømstyring. Deaktiver Dette var en av tingene jeg gjorde for å fjerne piping. Jeg har nå satt strømstyring til på og hører ingen lyd. Har inntrykk av at mange med bærbare maskiner har litt piping i ny og ne. Du finner forøvrig masse erfaringer med Dell Inspiron 8600 på Notebook forums. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå