Gå til innhold

Ncool vannkjølingspakke rev. 2.0EX

Anbefalte innlegg

Jeg har bestem og sråppe og bygge kjølingen selv og kjøpe ferdig i stede. Blei ikke så alverden med penger og spare. Har tenkt og kjøpe den dyreste pakka til Danger Den og har mange spørsmål.

Spørsmålene er send til Netconnection så formeleringen blir ikke helt rikdig her på alle spørsmålene:

1. Er blokkene i 3/8 eller ½ versjon?

2. Passer Dager Den Maze Chipset Cooler på MSI K7T-266 Pro hovedkort? Har en Zalman Northbrigde ribbe og passer til det hovedkortet

3. Passer Dager Den Maze GPU cooler til GeForce3 Ti200(Har et Palit kort) kort.

4. Har tenkt og bruke Dye-lite kan skade pumpen, stemmer det?

5. Hvor lenge varer Dye-lite?

6. Er siliconslangene som følger med Gjennomsikdig (Slik at Dye Liten syns)

7. Hvor stor er løftehøyden på pumpa? Skal ha systemet i et maxitower.

8. Hva skal man bruke T-leddene til? Skal blokkene kobles i serie eller parallell. Syns jeg kan huske at dere hadde en link

9. Får pumpa plass nedi den Plexitenken dere selger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette gikk fort. vi svar nå:

1. Settet kommer med 1/2" bloker, slanger etc.

2. Ja

3. Ja

4. Dye-lite er ikke skadelig for pumpen.

5. Den kan vare alt fra 3mnd. til 18mnd. avhengig av konsentrasjon, varme og andre tilsetningsstoffer i vannet.

6. Silikonslangene er gjennomsiktig, men ikke blanke. Dye-liten syns, men for best resultat anbefales Tygon. Tygon har bedre egenskaper enn silikon ved at den er mer fleksibel, og er i tillegg gjennomsiktig.

7. Aquabee UP 1000 som følger med i settet har en løftehøyde på 1,2m

8. T-leddene følger med slik at du selv kan velge om du ønsker å koble i serie eller parallel. Mange har egne oppfatninger og erfaringer, og vi ønsker derfor å gi mulighet til å benytte seg av begge metoder.

9. Pumpen får ikke plass i tanken. Her er en link med gode råd for http://www.dangerden.com/images/reservoir/...r/reservoir.htm plassering / montering av tanken

Lenke til kommentar

Bare en liten kommentar på 6 der. Jeg leste at for best resultat med dyelite, og _blacklight_ så var silikon best. Det har naturlig noe med den hvite fargen og gjøre. Eller så stemmer det som Bøgge sier, Tygon er gjennomsiktig, og alle farger i vannet synes deretter også.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-08 22:33, Arctic skrev:

Bare en liten kommentar på 6 der. Jeg leste at for best resultat med dyelite, og _blacklight_ så var silikon best. Det har naturlig noe med den hvite fargen og gjøre. Eller så stemmer det som Bøgge sier, Tygon er gjennomsiktig, og alle farger i vannet synes deretter også.

Blck light lyser vel opp det som er hvitt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-09 02:00, normal skrev:

handle hos netDISconnection ja... du er klar over hvilke folk du handler oss antar jeg?

bare nevner det.. si hvis du ikke vet

Jada. Folk som er gode på service. Sende inn spørsmålene over og det tok 10 min før de svarte på alle spørsmålene, så rask klarer ikke icroplex og 3dfxcool og svare :wink: .

Jeg hvet hva du sikter det. Ikke lag en diskusjon her normal. Hadde det ikke vert for deg så hadde jeg sansynlig ikke kjøpt hos de. som en annen persjon sa. All reklame er god reklame (Noe i den retningen.)

Lenke til kommentar

*mimre* * mimre* naiv fjott... billig hore... *mimre* *late som ingenting*

------------------------------------------------

Ettersom jeg ikke er helt med på hva dette dreier seg om, sier jeg bare helt generelt: pass på språkbruken. Les retningslinjene og _lær_ dem.

Dette er en påminnelse.

-yummy-

[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-10 06:01 ]

Lenke til kommentar

Normal og andre:

Nå er vi lei av hets mot Netconnection. Flere sånne innlegg, og vi må foreta oss noe drastisk. Vennligst stopp denne virksomheten. NC har innrømmet og beklaget feil. Dersom noen har noe negativt å komme med mot NC, gjør dette på egnet gruppe: webshoperfaringer.

Dette er en siste - og alvorlig - advarsel.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 05:59, yummy skrev:

Normal og andre:

Nå er vi lei av hets mot Netconnection. Flere sånne innlegg, og vi må foreta oss noe drastisk. Vennligst stopp denne virksomheten. NC har innrømmet og beklaget feil. Dersom noen har noe negativt å komme med mot NC, gjør dette på egnet gruppe: webshoperfaringer.

Endelig kom den advarselen som jeg hadde ventet på, og nå får vi håpe at NC saken er ute av verden.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 05:59, yummy skrev:

Normal og andre:

Eller hva med å bruke webshopguiden?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-09 20:43, normal skrev:

*mimre* * mimre* naiv fjott... billig hore... *mimre* *late som ingenting*

------------------------------------------------

Ettersom jeg ikke er helt med på hva dette dreier seg om, sier jeg bare helt generelt: pass på språkbruken. Les retningslinjene og _lær_ dem.

Dette er en påminnelse.

-yummy-

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-10 06:01 ]</font>

det ser jeg at du ikke helt skjønner. men selv om det kanskje så vel krasst og ubegrunnet drittslenging ut når man ikke er med på hva saken angår, var bare "billig hore" ment som å uttrykke at han: "lar seg kjøpe", ikke bare et ubegrunnet skjellsord som det sikkert så ut for som deg.

forøvrig kunne dere kanskje tatt et tak sjøl (skulle vært gjort for lenge siden) for å få få informert om denne alvorlige saken. den har blitt bagatellisert med tiden og netcon hadde aldri vært blandt de ledende uten den, så det er ganske provoserende enkelte ganger når tilsynelatende uvitende brukere handler der.... jaja nå skal jeg ikke ta hele saken en gang til men... :grin:

så kunne alt dette i etterkant vært ungått?

og btw så vet du vel hvor ekstremt tvilsom og lite verdt den beklagelsen var...

men visste ting tyder på at ting stikkert litt dypere enn som så....

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-06-15 23:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...